2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
ببینید: اینجا؛ خانه بیل گیتس

ببینید: اینجا؛ خانه بیل گیتس

در یک نمونه سالن سینما خانگی آن 20 نفر ظرفیت دارد. یا در نمونه‌ای دیگر کتابخانه آن 195 متر مربع است و در آن کتاب‌های قدیمی باارزش زیادی را پیدا خواهید کرد البته اگر راه‌تان به آن طرف افتاد.

دوات آنلاین-بیل گیتس امسال در رقابت ثروت از مدیر آمازون عقب ماند و به رتبه دوم سقوط کرد ولی هنوز هم ثروت 55.3 بیلیون دلاری او افسانه‌ای است. خانه بیل گیتس 125 میلیون دلار ارزش دارد. او این خانه را در سال 1988 خرید و البته بابت آن 2 میلیون دلار بیشتر نداد. این یعنی یک سود تمام عیار. این خانه ویژگی‌هایی زیادی دارد. ساخته شدن رود مصنوعی، شن و ماسه‌های خاص و ... در یک نمونه سالن سینما خانگی آن 20 نفر ظرفیت دارد. یا در نمونه‌ای دیگر کتابخانه آن 195 متر مربع است و در آن کتاب‌های قدیمی باارزش زیادی را پیدا خواهید کرد البته اگر راه‌تان به آن طرف افتاد. عکس‌های زیر از منابع مختلف تهیه شده است:

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
1397/05/05
آخ بیچاره ها مجبورن این خونه زندگی روتحمل کنند.اعضای خانواده برای دیدن هم چقدر بایدراه طی کنند از اینور تا اونوره خونشون..................ماها هم همسایمون برای بچه اش قصه تعریف کنه ماهم گوش میکنیم یا برنامه تلوزیونی مشترک ببینیم صدای تلوزیونه خودمونو میبندیم صرف جویی بشه! فقط این دیوارارو هم شیشه ای کنن خونه یکی میشیم راحت.................

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.