2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
چطور تی شرت سفید را ست کنیم

چطور تی شرت سفید را ست کنیم

تی‌شرتهای سفید لباس مخصوص جوانهای اکتیو و تمیزی است که به نظافت و زیبایی اهمیت خاصی می‌دهند. رنگ سفید یک رنگ پرانرژی و شاداب است افرادی که سفید می‌پوشند معمولا افراد شادابی و خوش اخلاقی و دوست داشتنی هستند.

دوات آنلاین-بعضی‌ رنگها هستند که آدم را عجیب به خود علاقه‌مند می‌کنند مثلا رنگ سفید رنگی است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و کسانی که از لباسهای سفید استفاده می‌کنند فردی آرام و شاداب و دوست داشتنی خواهند بود. نیروانا فتحی طراح مد برایمان از زیبایی‌های تی‌شرت سفید و نحوه ست کردن با آن می‌گوید.

تی‌شرت سفید گاهی چنان روی خط مد قرار می‌گیرد که گویی کشف جدیدی در دنیای مد است اما واقعیت این است که این لباس هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد بلکه گاهی بیشتر از وقتهای دیگر مورد توجه قرار می‌گیرد.

تی‌شرتهای سفید لباس مخصوص جوانهای اکتیو و تمیزی است که به نظافت و زیبایی اهمیت خاصی می‌دهند. رنگ سفید یک رنگ پرانرژی و شاداب است افرادی که سفید می‌پوشند معمولا افرادی شاداب و خوش اخلاق و دوست داشتنی هستند.

 

سفید همیشه شما را جوان تر از آنچه هستید نشان می‌دهد. اگر به تی‌شرت سفید علاقه دارید قطعا فرد خوش پوشی هستند که به ست‌کردن های راحت علاقه مند هستید.

 

تی‌شرت سفید را می‌توان با هر نوع شلوار یا دامن اسپرتی پوشید. کت های تک اسپورت هم با این تی‌شرتها بسیار زیبا می‌شود.

 

البته توجه داشته‌ باشید اگر تی‌شرت سفید استایل شماست برای اینکه این لباس بسیار ساده و یک دست است بهتر است اکسسوری‌های رنگی و زیبایی را با آن ست کنید. استفاده از اکسسوری‌ها برای این لباسها بسیار مهم است. گردنبندهای رنگی با آویزهای درشت. دستبندهای چرم و انگشتر‌هایی با نگین‌های درشت زیورآلات مناسبی برای تیپ سفید شماست.

 

استفاده از کیف‌های رنگی را هم فراموش نکنید. بهتراست از رنگهایی که گیرایی بالایی دارند مانند رنگ‌های سرخ‌آبی، قرمز ، آبی نفتی و آبی کاربنی بیشتراستفاده کنید.

 

برای تیپ با تی‌شرت سفید کتانی یا کفش اسپورت بسیار مناسب است.

اگر قصد دارید تی‌شرت سفید را با شلوار ست کنید همانطور که در ابتدا گفتم می‌توانید ازشلوار جین استفاده کنید. بجز شلوار جین از شلوارهای پارچه‌ای پالازو هم استفاده کنید.

شلوارهای پالازو همان دامن‌شلواری‌های خودمان است. این شلوارها در صورتی که بلند و با رنگهای شاد باشد با تی‌شرت سفید بسیار می‌تواند جذاب باشد.

 

اگر خانم هستید و از تی‌شرت سفید استفاده می‌کنید آرایش غلیظ نکنید. آرایش غلیظ با تی‌شرت سفید که لباسی اکتیو و جوان است هم‌خوانی ندارد. تی‌شرت سفید را  پاییز یا بهار هم می‌توانید استفاده کنید در این دو فصل می‌توانید با یک رویه مناسب مثلا پیراهن یقه‌دار چهارخانه استفاده کنید یک شلوار جین هم بپوشید تا شیک‌ و اکتیور به نظر برسید.

 

به خاطر داشته باشید که نگهداری تی‌شرتهای سفید سخت است بهتر است هر روز آن را عوض کنید. اگر طرفدار تی‌شرت سفید هستید حتما در کمد لباسهای خود دو یا سه تی‌شرت داشته‌ باشید تا بتوانید حتما هر روز آن را عوض کرده و بشویید.

 

عطرهایی با بوی شیرین و خنک با  رد بوی بالا مناسب کسانی که است که از این استایل استفاده می‌کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.