2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
پیشنهادهای ارزان برای تزئین اتاق کودک
یک دکوراتور مطرح کرد:

پیشنهادهای ارزان برای تزئین اتاق کودک

اتاق کودک ضمن زیبایی که باید داشته‌باشد حتما باید ایمن هم باشد وسایلی که برای اتاق کودک استفاده می‌کنیم باید با دقت انتخاب شود تا هم فضای زیادی را اشغال نکند و هم اینکه برای کودک ما که بازی می‌کند و کمتر هم احتیاط می‌کند خطر آفرین نباشد. اولین کاری که باید انجام دهیم این است که یک تخت مناسب برای کودکمان انتخاب کنیم.

دوات آنلاین-تهیه سیسمونی و چیدمان اتاق کودک یکی از پرهزینه‌ترین و سخت‌ترین کارهایی است که والدین انجام می‌دهند. هزینه‌های میلیونی خرید تخت و اسباب بازی و سایر اکسسوری‌هایی که اتاق کودک را زیبا می‌کند به اندازه خرید وسایل کامل خانه می‌تواند هزینه داشته‌ باشد اما مساله اینجاست که این هزینه یکبار برای همیشه نیست با بزرگ شدن فرزند شما اتاق او هم باید تغییر کند تخت برای او کوچک شده و مجبور هستید آن را تغییر دهید.

 

برای کاستن این هزینه و بالا بردن کارایی وسایلی که برای کودکان مان می‌خریم راهکارهایی وجود دارد که نه تنها هزینه‌ها را به شدت کاهش می‌دهد بلکه می‌توانیم با استفاده از این ایده‌ها اتاقی خاص و متفاوت برای فرزند خود درست کنیم. محمد گودرزی دکوراتور راههایی را برای این کار پیشنهاد می‌دهد:

 

*اتاق کودک ضمن زیبایی  حتما باید ایمن هم باشد. وسایلی که برای اتاق کودک استفاده می‌کنیم باید با دقت انتخاب شود تا هم فضای زیادی را اشغال نکند و هم اینکه برای کودک ما که بازی می‌کند و کمتر هم احتیاط می‌کند خطر آفرین نباشد. اولین کاری که باید انجام دهیم این است که یک تخت مناسب برای کودک مان انتخاب کنیم. استفاده از تخت‌های کلبه‌ای به خاطر کوتاه بودن و سادگی هم بسیار ارزان است و هم بسیار شیک. اکثر نجارها با دیدن چند عکس از این تخت می‌توانند به راحتی آن را بسازند با این کار لازم نیست میلیون‌ها تومان صرف خرید تخت کودک بکنید.

*قفسه‌ها و کمدهای بدون دیوار را فراموش نکنید. لباس‌های کودکان شما زیبا و چشم نواز است رنگهای آنها می‌تواند حتی روحیه فرزند شما را خوب کند بنابراین می‌توانید از یک چارچوب با میله به جای کمد استفاده کرده و روی آن را با کاوری پلاستیکی بپوشانید.

 

*رنگ ساده بهتر از هر تزئینی برای دیوارهاست. کاغذ دیواری گران برای اتاق کودک استفاده نکنید بلکه با استیکرها اتاق کودک خود را تغییر دهید. کاغذ دیواری گران برای اتاق کودک کار را برای او سخت می‌کند. بچه ها دوست دارند روی دیوار نقاشی کنند کاغذ دیواری یا رنگهای  گرانقیمت شما را وادار میکند جلوی فرزند خود را بگیرید و همین امر خلاقیت بچه‌ها را از بین می‌برد.

*از تزئینات گرانقیمت برای اتاق کودک استفاده نکنید. سعی کنید محیط را با عروسک برای او جذاب کنید. دکورهای سنگین و چوبی می‌تواند هم برای آنها خطر آفرین باشد و هم خلاقیت را از آنها بگیرد عروسکهای بزرگ و رنگی بچه‌ها را به رویا می‌برد و باعث رشد آنها می‌شود.

 

*از نورهای پراکنده برای اتاق کودک استفاده کنید. ریسه‌هایی که هم ارزان است و هم زیبا نورپردازی اتاق کودک شما را زیبا می‌کند. شما می‌توانید با ریسه‌های نور رنگی، رنگهای مختلف به اتاق کودک خود بدهید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.