2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
پشت پرده  لاکچری‌های اینستاگرام

پشت پرده لاکچری‌های اینستاگرام

یک عکاس تایلندی در یک پروژه چند ساله عکس‌هایی واقعی نمایش و نشان داده‌است که واقعیت پشت این عکسها را به رخ می‌کشد. او از اعجاز زوم و کراپ در عکس‌ها نوشته که دنیای واقعی را به یک دنیای غیرواقعی و شاد به نمایش می‌گذارد.

دوات آنلاین-بررسی‌ها نشان می‌دهد اینستاگرام یکی از بدترین شبکه‌های اجتماعی است البته کمتر می‌توان در این شبکه اجتماعی گشت زد و عکسی غم‌انگیز دید بیشتر کسانی که در این شبکه عضو هستند عکسهایی از گردشها و خوراکی‌های لاکچری که می‌خورندبه اشتراک می گذارند اما آیا واقعا این افراد زندگی لاکچری و رویایی دارند؟

یک عکاس تایلندی در پروژه چند ساله عکس‌هایی واقعی نمایش  و نشان داده‌ است که واقعیت پشت این عکسها را به رخ می‌کشد. او از اعجاز زوم و کراپ در عکس‌ها نوشته که دنیای واقعی را به یک دنیای غیرواقعی و شاد تبدیل می کند.

چامپو باریتون عکاس تایلندی با پروژه جدیدش می خواهد به ما نشان دهد یک عکس در اینستاگرام تا چه حد می تواند فریبنده باشد.

البته این معجزه فقط مختص مردم عادی نیست سلبریتی‌ها هم از این زیبایی‌نمایی استفاده می‌کنند و هویت مجازی خود را بسیار زیبا و شاد نشان می‌دهند اما واقعیت این است که همه ما به یک اندازه شاد و غمگین می‌شویم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.