2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
خانواده ملکه انگلیس چه غذاهایی می‌خورند

خانواده ملکه انگلیس چه غذاهایی می‌خورند

دوات آنلاین-زندگی در کاخ و زندگی سلطنتی همیشه این سوال را ایجاد می‌کند کسانی که در کاخ زندگی می‌کنند چه می خورند و به عنوان مثال رژیم غذایی خانواده سلطنتی انگلیس چگونه است

 

رسم و رسومات خانواده سلطنتی فقط به سبک لباس پوشیدن آن ها ختم نمی شود و جالب اینجاست که حتی ذائقه آن ها در غذا هم بستگی به رسم خانوادگی شان دارد و بر اساس قوانینی که تعیین کرده اند اجازه خوردن بعضی از غذاها را ندارند.

خوردن ماهی های صدف دار مثل خرچنگ، صدف و میگو در خانواده سلطنتی انگلیس ممنوع است و دلیلش این است که این غذاها منبع مسمومیت غذایی هستند. اما به نظر می رسد که این قوانین در خانواده سلطنتی شکسته شده است البته نه توسط ملکه بلکه توسط پرنس چارلز. او گهکاهی این غذاها را امتحان می کند.

معمولا وقتی در سفر هستیم سعی می کنیم از آب شیر استفاده نکنیم چون ممکن است انگل ها و باکتری های موجود در آب های آلوده و تصفیه نشده باعث بیماری می شود. به همین دلیل شاید زیاد هم عجیب نباشد که خانواده سلطنتی ازخوردن آب شیر منع شده باشند.

درست است سیر فواید زیادی که دارد اما خوردنش در خانواده سلطنتی ممنوع است. علتش بد بو شدن دهان است. 

 

 مبالغ سرسام آوری برای زندگی خانواده سلطنتی انگلیس خرج می شود و این هزینه ها از جیب مردم انگلیس و حتی فقرای این کشور است. اعضای این خانواده از جمله افرادی هستند که غذاهای سالم می خورند. پرنس چارلز قبل از این که رژیم ارگانیک مد شود عادت به خوردن غذاهای ارگانیک و تازه داشت.

 

یکی از قوانینی که ملکه انگلیس تعیین کرده است حذف نشاسته از وعده نهار است. چگونه می توان ماهی و سبزیجات را بدون سیب زمینی میل کرد؟ ملکه الیزابت معمولا وعده نهار را تنها می خورد و متعلقات نشاسته را از این وعده غذایی کاملا حذف کرده است.

تا به حال درباره غذاهایی گفتیم که خانواده سلطنتی دوست ندارند. اما غذاهایی مورد علاقه آن ها چیست؟ ملکه الیزابت علاقه زیادی به شکلات دارد به طوری که اگر موس شکلاتی جزو منوی غذایی آن ها باشد ظرف خالی آن از میز برمی گردد. البته ملکه الیزابت علاوه بر موس شکلاتی به انبه نیز علاقه زیادی دارد.

 

در خانواده سلطنتی انگلیس میوه ها و سبزیجاتی که روزانه مصرف می شوند را خودشان پرورش می دهند. به گفته “کارولین راب” سرآشپز خصوصی پرنس چارلز و دیانا آن ها میوه ها و سبزیجات را خودشان پرورش می دادند و پرنس چارلز شخصا آن ها را می چید. حتی قارچ، گوشت بره و شیر گاو را از محصولات منحصر به خودشان استفاده می کنند.

 

در خانواده سلطنتی انگلیس هیچ غذایی نباید دور ریخته شود و باقیمانده غذاها نگهداری شده و در وعده بعد مصرف می شود.

 

همانطور که می دانیم خانواده سلطنتی انگلیس آشپز دارند اما پرنس ویلیامز و کیت میدلتون آشپز ندارند بلکه کیت میدلتون خودش برای خانواده کوچک خود آشپزی می کند.

 

در کاخ باکینگهام علاوه بر انسان ها حیوانات نیز غذاهای خوبی می خورند و آشپز برای سگ ملکه خرگوش و مرغ می پزد. آن ها برای اسب ملکه هویج پوست می گیرند. این در حالی است که هنوز عده ای از مردم این کشور در فقر مطلق به سر می برند و برای تامین غذای روزانه خود با مشکل مواجه هستند.

منبع: بدانیم 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.