2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
آرایش سبک اروپایی چه ویژگی‌هایی دارد؟
یک میکاپ آرتیست توضیح می‌دهد:

آرایش سبک اروپایی چه ویژگی‌هایی دارد؟

آرایش اروپایی تفاوتهای بسیاری با آرایش دیگر از جمله عربی تفاوتهای زیادی دارد. میکاپ عربی پررنگ است و از تضاد رنگی بسیار استفاده می‌شود اما در میکاپ اروپایی همه چیز ساده و کمرنگ است. ابتدایک کرم مرطوب کننده برای صورت وبعد کرم پودری که مناسب با رنگ پوست است استفاده می‌شود.

دوات آنلاین-زمانی خانم‌های ایرانی به آرایش‌های غلیظ معروف بودند و تلاش آنها برای رسیدن به زیبایی با لوازم آرایش حتی در دنیا بسیار مطرح بود اما به گفته شما اسدی میکاپ آرتیست مدتی است که خانم‌های ایرانی از آرایش‌های غلیظ به سمت آرایش به سبک اروپایی رفته اند که باعث شده علاوه بر ایجاد جذابیت بسیار برای خانم‌ها شان اجتماعی آنها را هم ارتقاء دهد.

 

شیما اسدی توضیحاتی درباره آرایش به سبک اروپایی داده است که می‌خوانید:

 

آرایش اروپایی با آرایش های دیگر از جمله عربی تفاوتهای زیادی  دارد. میکاپ عربی پررنگ است و از تضاد رنگی بسیار استفاده می‌شود اما در میکاپ اروپایی همه چیز ساده و کمرنگ است. ابتدا یک کرم مرطوب کننده  برای صورت و بعد کرم پودری که مناسب با رنگ پوست است استفاده می‌شود. برخلاف میکاپ عربی که خیلی ابرو را مشخص و پررنگ درست می‌کنند در میکاپ اروپایی فقط ایرادات ابرو را می‌پوشانیم و ابرو را حالت می‌دهیم و کمی تاج آن را پررنگ می‌کنیم.

 

بعد از کرم پودر و ابرو از سایه چشم خیلی کمرنگ استفاده می‌شود، این سایه چشم خیلی محو است و از سایه‌های بژ و رنگ روشن استفاده می‌شود و هرچه از پلک به سمت ابرو می‌رویم کمرنگ می‌شود و زیر ابرو یک سایه کرم یا بژ خیلی محو استفاده می‌شود.

بسپس از خط چشم و ریمل ساده استفاده می‌کنیم خط چشم و ریمل استفاده شده به حدی ساده و کم است که فقط به چشم حالت می‌دهد. گاهی حتی خط چشم در پلک پایینی با سایه و مداد ما بین مژه‌ها  قرار می‌گیرد. اگربخواهیم  کمی پررنگتر شود از پلک داخلی استفاده می‌کنیم و کمی داخل آن را پررنگ می‌کنیم. سپس از رژ و رژ گونه استفاده می‌کنیم. که هر دوی آنها رنگهای غلیظ نیستند و معمولا کم رنگ هستند. البته رژ لب نسبت به قسمت‌های دیگر پررنگ‌تر است

 

آرایش اروپایی خیلی ساده و بدون هیچ حاشیه و اکسسوری  است و بسیار روی زیبایی تاثیر می‌گذارد. در واقع افرادی که آرایش اروپایی دارند زیبایی‌های صورت خود را برجسته‌تر می‌کنند و از آرایش‌های غلیظ استفاده نمی‌کنند. اکلیل و سایه‌های خیلی پررنگ در آرایش‌های اروپایی جایی ندارد.

آرایش‌های اروپایی بیشتر به جوان‌سازی صورت کمک می‌کند و صورت را شاداب و زیبا می‌کند، خوشبختانه خانم‌های ایرانی از آرایش‌های خلیجی و عربی به سمت آرایش‌های اروپایی رفته‌اند. زنان اروپایی به دلیل اینکه از اعتماد به نفس بالاتری نسبت به زنان عرب برخوردار هستند از آرایش‌های سبک استفاده می‌کنند در ایران هم حرکت خانم‌ها از سمت آرایش‌های سنگین به سمت آرایش‌های سبک نشان دهنده بالا رفتن اعتماد به نفس آنهاست.

 

زنان اروپایی زیبایی خود را در مشارکت و موفقیت اجتماعی تضمین می‌کنند و میکاپ آرتیست‌های اروپایی بر این باورند که آرایش پررنگ می‌تواند موقعیت اجتماعی زنان را تحت تاثیر قرار بدهد به همین دلیل از آرایش‌های سبک استفاده می‌کنند نکته اینجاست که این نوع آرایش هم خیلی سریع است و وقت زیادی نمی‌گیرد و هم به لحاظ استفاده از لوازم آرایش در سبک عربی بسیار کم است و هم چهره واقعی فرد را تغییر نداده و زیبایی‌های او را برجسته می‌کند.

 

یادتان باشد صورتتان را همیشه شاداب نگه‌ دارید. استفاده از آرایش اروپایی زیبایی و وقار شما را بسیار بالا برده و موقعیت اجتماعی شما را به رخ می‌کشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.