2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
نظر زیبا بروفه درباره جراحی زیبایی هنرمندان

نظر زیبا بروفه درباره جراحی زیبایی هنرمندان

فکر می‌کنم اولویت هر آدمی خوب زندگی کردن است. بخش عمده خوب زندگی کردن توجه به سلامتی است.

دوات آنلاین-زیبا بروفه از جمله بازیگرانی است که ساعت‌های خوش زیادی را برای مردم ساخته است. این بازیگر 45 ساله متاهل که البته مدرک کارشناسی حقوق دارد اولین بار در فیلم شب روباه ساخته همایون اسعدیان بازی کرد اما در سال 77 با حضور در مجموعه مجید دلبندم حسابی معروف شد. گفت‌وگوی کوتاه با او را بخوانید:

 

اهل ورزش هستید؟

بله ورزش را دوست دارم.

 

در چه رشته‌هایی فعالیت می‌کنید؟

شنا می‌کنم و بدنسازی می‌روم.

چقدر اهل شبکه‌های اجتماعی هستید؟

کم و بیش. نه خیلی پر کار هستم و نه خیلی کم کار.

 

چقدر به وضعیت سلامت و تغذیه خودتان اهمیت می‌دهید؟

فکر می‌کنم اولویت هر آدمی خوب زندگی کردن است. بخش عمده خوب زندگی کردن توجه به سلامتی است. چون اگر بیماری یا عدم سلامت باشد، پول و امکانات و محبوبیت و معروفیت پشیزی ارزش ندارد. برای من توجه به سلامتی به‌شدت مهم است.

 

نظر شما درباره عمل زیبایی بازیگران چیست؟

این موضوع در جامعه ما اپیدمی شده است ولی چون هنرمندان بیشتر در چشم هستند بیشتر به نظر می‌آیند. شاید اگر یک فرد معمولی این کار را بکند کمتر به چشم بیاید. چه در این مورد و چه در موارد دیگر مانند پوشش. به هر حال چهره‌ها به‌واسطه بیشتر در دید بودن بیشتر به چشم می‌آیند. عمل زیبایی ربطی به حرفه خاصی ندارد و این موضوع یک امر کاملا شخصی است.

 

منبع: جزیره طلایی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.