2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مهریه سلبریتی‌ها چقدر است

مهریه سلبریتی‌ها چقدر است

شوهر نیوشا ضیغمی، آرش پولادخان نام دارد. او متولد اصفهان و در کار تجارت نقره است. نیوشا ضیغمی که تحمل نمی‌کرده خانواده‌ها برسر مهریه در مراسم خواستگاری چانه بزنند همان اول کار را راحت و مهریه‌اش را یک سکه بهار آزادی عنوان کرده است؛ به همین سادگی.

دوات آنلاین-فکر می‌کنید مهریه بازیگران زن سرشناس کشور چقدر است؟ چند صد یا چند هزار سکه؟ خودتان را جای آنها بگذارید و بعد یک رقم را تعیین کنید. شک نکنید عددی که انتخاب کرده‌اید غلط است چون اکثر آنها مهریه‌های بسیار کمی دارند.

 

نفیسه روشن

نفیسه روشن سال ۱۳۹۱ ازدواج کرده است. شغل شوهرش بهنام هیچ ربطی به هنر ندارد بلکه او خلبان است. روشن بارها و بارها گفته و نشان داده که از ازدواجش بسیار راضی است و زندگی خانوادگی خوبی دارد. مهریه او فقط 8 سکه بهار آزادی است. خودش در این باره گفته است: مهریه من به نیابت امام رضا (ع) هشت سکه بهار آزادی است و امام رضا (ع) را بسیار دوست دارم و به همین دلیل زیاد مشهد می‌روم.

 

در همین زمینه: زندگی خانوادگی نفیسه روشن

 

مهناز افشار

مهناز افشار از آن سلبریتی‌ها است که بحث بر سر مهریه‌اش بسیار خبرساز شد. ماجرا را هم اول مرضیه برومند شروع کرد و در مصاحبه‌ای گفت مهریه این بازیگر دوبرابر بودجه تئاتر کشور است.

 

اما آیا این موضوع صحت دارد؟ خود افشار که این موضوع را تکذیب کرده و گفته فقط 10 شاخه گل نرگس را به‌عنوان مهریه انتخاب کرده است. شوهر افشار یاسین رامین نام دارد که متهم پرونده موسوم به « واردات شیرخشک‌های فاسد» است البته هنوز چیزی ثابت نشده و همه چیز فقط در حد اتهام است. مهناز افشار به شدت از همسرش دفاع می‌کند و حتی یک روز در دفاع از او توفان توییتری راه انداخت. متن نوشته‌های افشار را می‌توانید در اینجا بخوانید.

 

به هر حال افشار خطاب به برومند گفته است: اگر همان 10 شاخه گل هم شما را اذیت می‌کند، تقدیم تئاتر ایران می‌کنم.

 

نکته جالب اینجا است که شوهر افشار همان مهریه را هم قبول ندارد و در مصاحبه‌ای گفته مهریه همسرش 5 شاخه گل است یعنی نصف چیزی که مهناز افشار اعلام کرده است.

 

نرگس محمدی

شوهر نرگس محمدی را که حتما می‌شناسید. علی اوجی همسر او است. محمدی به نسبت دیگر سلبریتی‌ها مهریه بالایی دارد. مهریه او 110 سکه تمام بهار آزادی است البته می‌گوید شوهرش اصرار داشت این تعداد سکه را مهریه تعیین کنند وگرنه خودش اصراری به این موضوع نداشت.

 

بهنوش بختیاری

همسر بهنوش بختیاری نویسنده است. محمدرضا آرین که با مهران مدیری هم کار کرده و نویسنده خوبی است. بهنوش بختیاری نه عروسی گرفته، نه لباس عروس پوشیده نه حتی حلقه ازدواج خریده. او می‌گوید به دو دلیل مراسم عروسی برگزار نکردند. یکی این‌که دوست ندارد مثل شاهزاده‌ها شود و دیگران دورش جمع شوند و دوم این‌که شوهرش نویسنده است و او دلش نمی‌خواست محمدرضا به خرج بیفتد البته داماد گفته بود با هزینه‌های عروسی مشکلی ندارد.

 

مهریه بهنوش بختیاری فقط 14 سکه است. به هر حال او در کنار شوهرش احساس خوشبختی می‌کند و می‌گوید همسرش به‌عنوان خط قرمز زندگی‌اش است طوری که به خاطر او حتی حاضر است از اهدافش هم دست بکشد.

 

در همین زمینه: زندگی خانوادگی بهنوش بختیاری

 

بهاره رهنما

بهاره رهنما بعد از جدایی از پیمان قاسم‌خانی با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد البته عباسی از اهالی هنر نیست بلکه مدیر یک برند آرایشی معروف است. رهنما مهریه خاصی ندارد اما حق طلاق، مسکن، حضانت و ... را از شوهرش گرفته است. او یک قول هم از همسرش گرفته و آن نماز اول وقت است.

 

ویدا جوان

ویدا جوان یکی از عجیب‌ترین ازدواج‌ها را داشته. او خودش از شوهرش خواستگاری کرده. قبل از این‌که مهریه او را بدانید داستان خواستگاری را به نقل از خود جوان بخوانید: حکایت آشنایی من و ایلا به چند سال قبل بازمی گردد، یکی از دوستانم که از علاقه ام به دوبله باخبر بود مرا به استودیو ضبط صدای «ایلا» برد تا تست دهم. طی همین جلساتی که به آنجا می رفتم و با ایلا صحبت می کردیم به این نتیجه رسیدیم که علایق مشترکمان در رنگ ها، هنر و مسائل عمیق زندگی بسیار است و حتی پس از ازدواج تفاهم ما دو نفر برای خانواده هایمان هم خیلی جالب بود.

 

ویدا وقتی فهمید با ایلا تفاهم دارد به او پیشنهاد ازدواج داد و ایلا هم بلافاصله قبول کرد اما ماجرا را از زبان ایلا تهرانی بخوانید: راستش را بخواهید در ازدواج ما بسیاری از چیزها از جمله مراسم خواستگاری و مراسم عقد و عروسی به شیوه های رایج برگزار نشد و سعی کردیم ضمن احترام به سنت آنطور که خودمان دوست داریم این مراسم را برگزار کنیم، اتفاقی که در خواستگاری ما رخ داد و شاید به نظر برخی ها حتی نامتعارف به نظر برسد این بود که ویدا از من خواستگاری کرد و من هم آنقدر از این حرکت او شگفت زده شدم که بدون درنگ به او پاسخ مثبت دادم. معمولا دخترها در ذهن شان است که مرد رویایی شان سوار اسب سفید شود و به خواستگاری آنها بیاید، در حالی که ویدا این قاعده را به هم زد و با اسب سفید به خواستگاریم آمد و من را با خودش برد.

 

ماجرا به همین خواستگاری عجیب ختم نشد. ایلا داستان خواستگاری رفتن را هم این طوری تعریف می‌کند: ما دوست داشتیم به سنت ها احترام بگذاریم و حرمت بزرگترها را هم نگه داریم. به همین خاطر دوست داشتیم با اجرای برخی از مراسم به خانواده مان نشان دهیم که برای آنها ارزش قائل هستیم و به همین خاطر مراسم رسمی خواستگاری ما به شکلی کاملا متفاوت و البته جالب برگزار شد تا مان از این طریق نشان دهیم که ضمن حفظ سنت ها نگاه و باورهای خودمان را برای ازدواج داریم به طور مثال وقتی به خواستگاری ویدا رفتم به جای گل و شیرینی کتاب سعدی را برای ما در ویدا و دو جلد از کتاب های هوشنگ ابتهاج را برای خود او هدیه بودم. این موضوع برای هر دوی ما بسیار عزیز و دوست داشتنی بود.

 

و حالا برویم سراغ موضوع گزارش که همان مهریه است. این بخش را هم از زبان ایلا بخوانید تا باور کنید: من و ویدا دوست داشتیم آنطور که دوست داریم زندگیمان را شروع کنیم و به شدت هم بر این باور بودیم که عشق و صداقتی که در زندگی ما وجود دارد باعث خوشبختی ما می شود، به همین خاطر وقت بحث مهریه به میان آمد ویدا مهریه ۷۰۰۰ شاخه گل رز هلندی به رنگ های سفید، قرمز و زرد را انتخاب کرد. حتی عاقد هم در مراسم عقد از این مهریه ویدا تعجب کرد. در هر حال من در طول این سال ها سعی می کنم به مناسبت های مختلف برای همسرم شاخه گلی را بخرم.

 

یکتا ناصر

یکتا ناصر و منوچهر هادی سال 94 ازدواج کردند. ماجرا از این قرار بود که آن دو در دو فیلم " یکی می‌خواد باهات حرف بزنه" و  زندگی جای دیگری است همکاری داشتند؛ ناصر به عنوان بازیگر و هادی به‌عنوان کارگردان. بعد از این همکاری آن دو ازدواج کردند و حالا هم دختری به اسم سوفیا دارند. این زوج هم به‌شدت احساس خوشبختی می‌کنند اما مهریه ناصر فقط 5 سکه بهار آزادی است.

 

در همین زمینه: زندگی خانوادگی یکتا ناصر

 

نیوشا ضیغمی

شوهر نیوشا ضیغمی، آرش پولادخان نام دارد. او متولد اصفهان و در کار تجارت نقره است. نیوشا ضیغمی که تحمل نمی‌کرده خانواده‌ها برسر مهریه در مراسم خواستگاری چانه بزنند همان اول کار را راحت و مهریه‌اش را یک سکه بهار آزادی عنوان کرده است؛ به همین سادگی.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.