2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
تیپ مناسب مهمانی برای خانم‌ها
یک طراح مد و لباس توضیح می‌دهد:

تیپ مناسب مهمانی برای خانم‌ها

یک پیراهن مشکی ساده همیشه در کمد خود داشته‌باشید این پیراهن را می‌توانید در همه جا استفاده کنید. از مهمانی‌های خیلی رسمی گرفته تا یک مهمانی دوستانه. اگر پیراهن شما یک طرح ساده هم داشته‌ باشد شما را ویژه خواهد کرد. اگر پیراهن شما خیلی ساده‌است می‌توانید از گل سینه مناسب آن استفاده کنید.

دوات آنلاین-وقتی که به یک مهمانی دعوت می‌شویم اولین چیزی که ذهن مان را مشغول می‌کند این است چه لباس مناسبی می‌توانیم بپوشیم. این موضوع آنقدر ذهن آدم را به خود مشغول می‌کند که گاهی فرد حتی از رفتن به مهمانی پشیمان می‌شود اما انتخاب لباس برای مهمانی اصلا سخت نیست. فقط کافی است کمی اعتماد به نفس داشته باشید و کمد خود را برای یک لباس که همه جا می‌توان از آن استفاده  کرد آماده کنید. نازی امینی طراح مد در گفت و گو با دوات آنلاین درباره آماده شدن سریع برای یک مهمانی توضیح می دهد:

 

یک پیراهن مشکی ساده همیشه در کمد خود داشته‌ باشید. این پیراهن را می‌توانید در همه جا استفاده کنید. از مهمانی‌های خیلی رسمی گرفته تا یک مهمانی دوستانه. اگر پیراهن شما یک طرح ساده هم داشته‌ باشد شما را ویژه خواهد کرد. اگر پیراهن شما خیلی ساده‌ است می‌توانید از گل سینه مناسب آن استفاده کنید.

 

پارچه های درخشان، پیراهن های پشت باز یا مدل های خاص یقه می توانند سبک متفاوت شما را در یک مهمانی نشان دهند. قد پیراهن مجلسی شما می تواند بلند و ماکسی باشد. اما اگر یک لباس کوتاه تر می خواهید بخش دامن لباس شما باید درست بالای زانو قرار گیرد.

برای اینکه یک پیراهن بپوشید حتما باید مسایل پیرایشی را رعایت کنید اگر آمادگی برای این کار ندارید یادتان باشد شلوار می‌تواند مشکل شما را حل کند. یک شلوار مشکی ساده با یک شومیز توری می‌تواند استایل زیبایی را برای شما ایجاد کند. البته یک نکته را نباید فراموش کنید: همیشه مراقب وزن تان باشید.

 

لباس های گلدار هم می‌تواند استایل زیبایی را برای شما بوجود آورد. اگر پیراهن شما گلدار است دامن یا شلواری ساده انتخاب کنید. اگر هم شلوار یا دامن شما گلدار است پیراهن را ساده انتخاب کنید.  زیورآلات خاص استفاده کنید. اگر لباس ساده دارید از زیور‌آلات درشت و خاص استفاده کنید. ناخن‌هایتان را لاک بزنید و موهایتان را جمع کنید.

 

یادتان باشد کفش های پاشنه بلند همیشه نجات دهنده هستند. این کفشها را با هر استایلی می‌توانید استفاده کنید و نیاز به ست کردن نیست.

آخرین نکته ای که در انتخاب و کامل کردن تیپ مجلسی یا رسمی خود برای رفتن به یک مهمانی مهم باید در نظر داشته باشید، این است که استایلی را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی دارید. فراموش نکنید که قرار است حداقل سه یا چهار ساعت را باید با این لباس ها سپری کنید. پس چیزی نپوشید که در اواسط مهمانی شما را کلافه می کند یا مجبور شوید مدام  مواظب مرتب بودن آن باشید.

 

همچنین کفش پاشنه بلند شما باید به گونه ای باشد که در آن احساس راحتی کنید، درآوردن کفش ها در اواسط مهمانی صحنه چندان جذابی نیست.

 

پس وقتی به مهمانی دعوت می‌شوید سری به کمدتان بزنید و در کمال آرامش لباسها را با هم ست کنید. خلاقیت و کمی جسارت برای داشتن یک استایل مناسب بسیار به شما کمک خواهد کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.