2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
تمام راه‌های عملی لاغری

تمام راه‌های عملی لاغری

خیلی از ما برای لاغر شدن به هر راهی متوسل می‌شویم اما نتیجه نمی‌گیریم. به همین دلیل در این پرونده مطالبی را جمع‌آوری کرده‌ایم که اصول اولیه لاغر شدن را به ما آموزش می‌دهد:

دوات آنلاین-خیلی از ما برای لاغر شدن به هر راهی متوسل می‌شویم اما نتیجه نمی‌گیریم. به همین دلیل در این پرونده مطالبی را جمع‌آوری کرده‌ایم که اصول اولیه لاغر شدن را به ما آموزش می‌دهد:

 

مهم‌ترین نکات برای لاغری در مدت کوتاه

تعارف که نداریم لاغر شدن زحمت دارد و کار سختی است اما اگر 5 توصیه این مطلب را عمل کنید شاید کار برایتان راحت‌تر شود و زدتر به هدف خودتان که همان کاهش وزن است، برسید.

 

نوشیدنی خاص برای آب‌کردن شکم

آب جعفری و سبزیجات حاوی انواع ویتامین‌های A ، C ، E ، K ، گروه ویتامین‌های B مانند B۱، B۲، B۶، B۱۲ ، پروتئین، سدیم، پتاسیم، کلسیم، آهن، منیزیم، منگنز، فسفر، روی، مس، کربوهیدرات، اسید فولیک، فیبر و قند است.

 

خوراکی‌هایی برای لاغری سریع

هویج حاوی 10 درصد کربوهیدرات بوده، فیبر و قند ساده دارد و در لیست خوراکیها یا شاخص گلیسمی پایین قرار می‌گیرد. ضمنا هویج منبع عالی ویتامین A به صورت بتاکاروتن بوده و ویتامین‌های B و K و پتاسیم دارد. هویج سیرتان می‌کند و جلوی مصرف کالری اضافی را می‌گیرد.

 

بهترین رژیم غذایی برای لاغری

سعی کنید همیشه یک بطری آب کنارتان باشد و به صورت متناوب آب بخورید آب حجم معده را اشتغال کرده و حس گرسنگی را کاهش می دهد ضمن انکه آب خوردن قبل از غذا باعث میشود غذای کمتری بخورید .

 

پیکرتراشی چقدر به لاغری کمک می‌کند؟

مشکل اصلی این عمل جراحی این است که فرد پس از انجام عمل در صورتی که سبک زندگی خود را اصلاح نکند مجدداً دچار چاقی خواهد شد با این تفاوت که این بار چربی‌ها در بین احشاء بدن مانند روده‌ها رشد می‌کند که این چربی‌ها به شدت مضر بوده و ممکن است فرد را مستعد به بروز دیابت کند.

 

میوه‌هایی که لاغر می‌کنند

بلوبری یکی از میوه‌های چربی سوز و لاغر کننده است که علاوه بر مبارزه با چربی‌های بدن منجر به کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی نیز می‌شود.

 

توصیه به آنهایی که می‌خواهند لاغر شوند

هر گونه اختلال در عملکرد اعضای بدن مانند کبد، کلیه و معده به علت استاندارد نبودن انواع قرص‌های لاغری و چاقی ممکن است به وجود آید بنابراین افراد به هیچ عنوان نباید بدون نسخه پزشک این قرص‌ها را مصرف کنند.

 

لیپوساکشن برای چه‌کسانی مناسب است

نکته قابل ذکر این است که چندباور غلط درباره لیپوساکشن وجود دارد و تصور می‌شود این کار روشی برای کاهش وزن یا سایز است در حالیکه اصلا اینطور نیست.

 

عوارض خطرناک راه‌های غلط لاغری

چیزی به نام چربی‌سوز در پزشکی نداریم. متاسفانه کار بالینی روی این داروها انجام نشده و تنها اثری که ممکن است روی بدن بگذارد کاهش اشتها است.

 

اصول اولیه رژیم‌های لاغری

کاهش وزن مناسب 2 الی 4 کیلو در ماه است. اگر کاهش وزن در ماه بیش از این مقدار باشد یعنی آب بدن فرد در حال کم شدن است.

 

نکات کلیدی درباره رژیم‌های لاغری

رژیم های کوتاه‌مدت و چند روزه بازگشت سریع وزن را به‌دنبال دارد.

 

فیلم/ باورهای غلط درباره لاغر شدن

در این فیلم با باورهای غلط اما رایجی که درباره نحوه لاغرشدن وجود دارد، آشنا می‌شویم.

 

نسخه طب سنتی برای لاغری

چاقی شکم نشان‌دهنده سردی معده، امعا و احشا است و افراد می‌توانند در مدت طولانی روغن‌های گرم مانند بابونه و شوید را از سمت راست شکم در جهت عقربه‌های ساعت مالش دهند...

 

کارهای بی‌نتیجه‌ای که برای لاغرشدن انجام می‌دهیم

ورزش با شکم خالی باعث از دست دادن چربی‌های اضافه بدن نمی‌شود؛ با این کار عضلات بدن از بین می‌روند و همچنین باعث می‌شود سوخت ‌و ساز بدن هم به درستی عمل نکند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.