2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
از چه رنگ لنزی برای تغییر چهره استفاده کنیم
یک طراح مد توضیح می‌دهد

از چه رنگ لنزی برای تغییر چهره استفاده کنیم

هرچند گفته می‌شود لنزها هم خطراتی دارند و بهتر است افراد چشم‌های خود که یکی از حساس‌ترین اعضای بدن است دستکاری نکنند با این حال توصیه این است که اگر می‌خواهید تغییر در چهره را انتخاب کنید بهترین راه این است که از لنز استفاده کنید .

دوات آنلاین-تغییر رنگ چشم یکی از روش‌هایی است که می‌توان برای تغییر ناگهانی چهره استفاده کرد. خوبی استفاده از لنز این است که اگر از رنگی که انتخاب کردید راضی نبودید می‌توانید آن را بردارید.

 

روش دیگری که برای تغییر رنگ چشم استفاده می‌شود عمل جراحی و ایجاد تغییر در رنگ دانه‌هاست که پزشکان آن را توصیه نمی‌کنند.

 

هرچند گفته می‌شود لنزها هم خطراتی دارند و بهتر است افراد چشم‌های خود را که یکی از حساس‌ترین اعضای بدن است دستکاری نکنند با این حال توصیه این است که اگر می‌خواهید تغییری در چهره خود ایجاد کنید بهترین راه این است که از لنز استفاده کنید تا در صورتی که به هر دلیلی پشیمان شدید امکان بازگشت به حالت اول وجود داشته‌ باشد.

 

نیروانا فتحی طراح مد درباره اینکه چطور لنز مناسب خود را انتخاب کنیم نکاتی را یادآوری می‌کند:

 

*لنزهای رنگی را حتما از مارک معتبر انتخاب کنید و از مغازه‌های متفرقه خریداری نکنید. باید این لنزها را از داروخانه‌ها خریداری کنید.

 

*اگر پوست تان گندمی است از لنز رنگ روشن استفاده کنید، سبز و قهوه‌ای روشن یا عسلی بسیار رنگ جذاب و زیبایی برای پوستهایی با رنگ تیره است. یادتان باشد رنگهای سبز و آبی و عسلی فقط برای پوستهای رنگ روشن نیست. تضاد رنگی  چشم با پوستهای تیره به شدت چهره را جذاب می‌کند.

 

*اگر پوست روشنی دارید می‌توانید از لنزهای تیره مانند میشی یا مشکی استفاده کنید. افرادی که پوست روشن دارند چشم‌هایشان معمولا رنگ روشن است همانطور که گفتم تضاد رنگی بسیار جذابیت ایجاد می‌کند و این افراد را خاص می‌کند. چشم‌های تیره افراد را معصوم‌تر نشان می‌دهد.

 

*اگر قصد دارید لنز رنگ روشن مانند طوسی، آبی و سبز استفاده کنید از آرایش رنگ تیره استفاده کنید آرایش چشم اگر تیره باشد زیبایی چشم‌های رنگ روشن را بیشتر نشان می‌دهد.

* برای لنزهای رنگ روشن می‌توانید از رژ لبهای اناری، آلبالویی و قرمز استفاده کنید. این رژ لبها طراوت زیادی به صورت می‌دهد.

 

*برای لنزهای رنگ تیره می‌توانید از رژ لبهای صورتی، بنفش و سرخ آبی استفاده کنید این رنگها حس معصومیت و لطیفی را در چهره شما بیشتر می‌کند.

 

*توجه داشته‌ باشید اگر چشم‌های درشت دارید از لنز آبی استفاده نکنید چشم‌هایی درشت اگر آبی باشند جذابیت چندانی ندارند. چشم‌های تیره و نهایتا سبز رنگ هستند که اگر درشت باشند زیبا می‌شوند. زیرا درشتی چشم جذابیت زیادی ایجاد می‌کند و رنگ چشم را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

*لنزهای رنگ روشن (آبی، طوسی، طوسی بنفش، سبزو ...) با موهای کوتاه جلوه بیشتری دارد.

 

*اگر از لنز تیره استفاده می‌کنید بهتر است از آرایش چشم سبک و رنگهای شاد و روشن استفاده کنید.

*لنزهای یخی برای مهمانی‌های فانتزی مانند جشن هالوین مناسب است. هنرپیشه‌های تئاتر و سینما هم بر اساس انتخاب گریمور از لنزها استفاده می‌کنند اما این لنزها چهره شما را به شدت غیر طبیعی و خشن و بی‌روح می‌کند.

 

*به یاد داشته باشید علاوه بر رنگ پوست درشتی و ریزی چشم هم در انتخاب لنز رنگی بسیار مهم است اگر چشم‌های ریزی دارید از لنزهایی طوسی، آبی و سبز استفاده کنید.  ضمن اینکه وقتی رنگ چشمتان را عوض می‌کنید حتما باید ابروهایی مرتب و پهن داشته باشید.

 

* وقتی لنز در چشم دارید مراقب ریختن آرایش به داخل چشمتان باشید این اتفاق می‌تواند خطر آفرین باشد.

 

*یادتان باشد زیبایی دو چندان خواهد شد در صورتی که شما نگاهتان را به زندگی زیبا کنید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.