2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
متهم: نامزدم را کشتم؛ پشیمانم

متهم: نامزدم را کشتم؛ پشیمانم

لیلا از من خواست که هرچه زودتر مراسم عروسی را برگذار کنیم و سرخانه و زندگیمان برویم به او گفتم نمی‌توانیم چنین کاری بکنیم و امکان ندارد حالا عروسی کنیم.

دوات آنلاین-پسرجوانی که در پی درگیری با نامزدش او را به قتل رسانده‌ است اصرار دختر برای عروسی را علت این قتل عنوان کرد.

 

به گزارش دوات آنلاین، متهم که مهر ماه سال گذشته بعد از به قتل رساندن نامزدش جسد او را در شهریار رها کرده‌ بود روز سه شنبه وقتی برای محاکمه پشت تریبون قرار گرفت گفت: من و لیلا زندگی مان را عاشقانه شروع کردیم او دانشجو بود و من تازه می‌خواستم به سربازی بروم. وقتی عقد کردیم روزهای خوبی را با هم پشت‌ سر گذاشتیم ما همدیگر را دوست داشتیم و همه چیز خوب بود تا اینکه یک شب قبل از اینکه من به سربازی بروم لیلا از من خواست که هرچه زودتر مراسم عروسی را برگزار کنیم و سر خانه و زندگی مان برویم. به او گفتم نمی‌توانیم چنین کاری بکنیم و امکان ندارد حالا عروسی کنیم. ضمن اینکه در این باره چندباری صحبت کرده‌ بودیم و قرارمان این بود که بعد از پایان سربازی من مراسم عروسی بگیریم.

اصرار لیلا برای این موضوع آنقدر اذیت کننده بود که کار به جرو بحث کشید. من که قرار بود فردای آن روز به سربازی بروم و استرس زیادی داشتم نتوانستم خودم را کنترل کنم. سرش فریاد زدم وقتی او هم شروع به دادزدن کرد از خود بی‌خود شدم و دستم را روی دهانش گذاشتم و فشار دادم که همین کار باعث مرگش شد. بعد از ترس اینکه آبروی خودم و خانواده‌ام برود و از ترس زندان و قصاص جسدش را به بیابان های اطراف شهریار بردم و در آنجا رها کردم.

 

متهم در ادامه گفت: من خیلی ازکارم پشیمان هستم. زندگی خودم را تباه کردم و از اولیای‌ دم عذرخواهی می کنم.

 

این در حالی بود که پدر مقتول و مادرش درخواست قصاص کردند و گفتند: ما دامادمان را نمی‌بخشیم. ما دو فرزند داشتیم دخترمان لیلا دختر موفقی بود و خیلی دختر خانمی بود بعد از ازدواجش تحت فشار بود به ما چیزی نمی‌گفت اما متوجه شده‌ بودیم. در نهایت هم شوهرش او را کشت. مرگ لیلا شیرازه زندگی ما را از هم باز کرد. پسرم مریض شد او که حالا تنها فرزند ما است بعد از مرگ خواهرش از غصه بیمار شد و با تزریق اشتباه دکتری فلج شده و حالا در گوشه خانه افتاده‌ است. اگر لیلا بود هیچکدام از این اتفاق ها نمی‌افتاد. ما فقط دخترمان را از دست ندادیم ما همه زندگی مان را از دست دادیم و حالا خواستار قصاص متهم هستیم.

 

هرچند متهم همچنان اصرار برگذشت داشت و از اولیای‌دم درخواست بخشش می‌کرد اما اولیای‌دم راضی نشدند و اعلام کردند حاضر هستند تفاضل دیه را هم بپردازند.

 

در پایان هیات قضات شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.