2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
قتل زن متاهل در پارک چیتگر

قتل زن متاهل در پارک چیتگر

در پی اظهارات مرد بازداشت شده گروهی از ماموران ماموریت یافتند محدوده احتمالی که ممکن بود اثری از زن جوان بدست بیاید را جست‌وجو کنند. در نهایت حوالی نیمه شب و پس از حدود سه ساعت جستجوی شبانه در پارک چیتگر جسد زن جوان در حالی که یک روسری به دور گردن او پیچیده شده بود، پیدا شد.

دوات آنلاین-راز مرگ زن  29 ساله‌ای که برای خرید از خانه خارج و جسدش پارک جنگلی چیتگر پیدا شده است در هاله‌ای از ابهام دارد.

 

مرد جوانی بعد از ظهر دیروز با مراجعه به پلیس از مفقود شدن همسرش خبر داد و گفت: حدود ساعت 11 بود که همسرم به قصد رفتن به خرید سوار خودرو پرایدش از خانه خارج شد و پس از آن از او خبری ندارم. دفعات زیادی هم با گوشی تلفن همراه او تماس گرفته‌ام اما جواب نداد برای همین نگران شدم و می‌خواهم پلیس برای یافتن همسرم به من کمک کند.

 

با طرح این شکایت از سوی مرد جوان شماره پلاک خودرو پراید همسر جوانش به واحدهای گشتی اعلام شد تا در صورت دیدن، آن را متوقف کنند.

 

حدود شش ساعت پس از اعلام موضوع،‌ یکی واحدهای گشت تهران بزرگ خودرو زن جوان را در حالی که یک مرد پشت فرمان آن بود، دید و متوقف کرد.

 

پس از پیاده کردن مرد و برررسی اوضاع مشخص شد مرد راننده، افغان است. او در بازجویی اولیه در مورد سرنوشت مالک ماشین گفت: دو هم‌وطنم آن زن را کشتند. ‌من در جریان ماجرا نیستم.

 

با این اعتراف مرد افغان او به کلانتری 181 عوارضی انتقال یافت و تحقیقات بیشتر در دستور کار قرار گرفت. همچنین موضوع به بازپرس کشیک قتل تهران نیز اطلاع داده و دستور تحقیقات دقیق‌تر از مرد دستگیر شده صادر شد.

 

مرد بازداشت‌شده در تشریح ماجرا گفت: دو نفر از دوستان در حالی که سوار خودر و آن زن بودند به سراغ من آمدند و بعد با هم به پارک جنگلی رفتیم. من در ماشین منتظر بودم و دوستانم با آن زن به داخل پارک رفتند. پس از چند دقیقه دوستانم که خیلی ترسیده بودند و مضطرب بودند آمدند.وقتی من سراغ آن زن را از آنها گرفتم گفتند او فوت شد اما توضیح بیشتری به من ندادند و فقط خودشان می‌دانند چه اتفاقی افتاد. بعد آنها رفتند و من با ماشین ماندم.

 

در پی اظهارات مرد بازداشت شده گروهی از ماموران ماموریت یافتند محدوده احتمالی که ممکن بود اثری از زن جوان بدست بیاید را جست‌وجو کنند. در نهایت حوالی نیمه شب و پس از حدود سه ساعت جستجوی شبانه در پارک چیتگر جسد زن جوان در حالی که یک روسری به دور گردن او پیچیده شده بود،  پیدا شد.

 

به این ترتیب پرونده وارد مرحله جدیدی شد و مرد دستگیر شده به عنوان مظنون به قتل بازداشت شد و تیم جنایی پلیس آگاهی تهران نیز در محل حضور یافتند و علت مرگ را خفگی تشخیص دادند.

 

در ادامه رسیدگی نیز بازپرس جنای دستور دستگیری دو مرد افغان دیگر را که متهم بازداشت شده ادعا داشت قتل کار آنها است صادر کرد و صبح امروز نیز دومین متهم در خصوص این پرونده دستگیر شد.

 

در حال حاضر تحقیقات برای دستگیری سومین متهم ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.