2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
ایده‌هایی برای چیدمان گیاهان در خانه

ایده‌هایی برای چیدمان گیاهان در خانه

دوات آنلاین-استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون تاثیر  زیادی در زیبایی خانه و بهتر کردن روحیه ما دارد اما یکی از نکات مهم این است که این گیاهان را چه طور بچینیم تا زیباتر به نظر برسند؟

 

یکی از بهترین ایده ها برای گیاهان آپارتمانی این است که از جعبه های چوبی میوه استفاده کنید و با قرار دادن آن ها کنار هم یک جای زیبا برای گیاهان درست کنید, مانند تصویر بالا جعبه های چوبی را کنار هم بچینید و گیاهان آپارتمانی کوچک و بزرگ را داخل آن ها قرار دهید.

برای آن دسته از گیاهانی که به نور بیشتری نیاز دارند میتوانید میتوانید یک جا گلدانی نردبانی درست کنید و کنار پنجره قرار دهید سپس گیاهان با گلدان های کوچک را داخل آن بچینید, گیاهان بزرگتر را میتوانید روی زمین کنار آن ها قرار دهید.

برای اینکه یک عنصر دکوری در منزل با گیاهان داشته باشید میتوانید به سادگی مانند تصویر زیر یک قفسه دکوری بسازید و گیاهان سبزتان را روی آن باسلیقه بچینید. طبقه وسط این قفسه را خالی نگذارید و با یک سری وسایل تزیینی آن را دیزاین کنید.

این قفسه اصلا جاگیر نیست و کسانی که خانه های کوچکی دارند و دوست دارند از گیاهان آپارتمانی در منزل شان نگهداری کنند میتوانند از این قفسه ایده بگیرند, میتوانید طبقه وسط را هم کاکتوس های کوچک بچینید.

 

گلدان های آویزی که استفاده از آن ها از قدیم در منزل ما ایرانی ها مد بوده و هست, این گلدان ها یکی از ایده های دکوراتیو هستند که میتوانید با استفاده از آن ها دکوراسیون تان را تزیین کنید.

 

منبع: نمناک

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.