2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
سوزاندن زن هندی به خاطر مقاومت در برابر تجاوز

سوزاندن زن هندی به خاطر مقاومت در برابر تجاوز

افرادی ناشناس زنی را در استان "اوتار پرادش" بعد از اینکه در مقابل تعرض مقاومت کرده بود، زنده زنده سوزاندند.

دوات آنلاین-افرادی ناشناس زنی را در استان "اوتار پرادش" بعد از اینکه در مقابل تعرض مقاومت کرده بود، زنده زنده سوزاندند.

 

به گزارش پایگاه خبری پلیس و به نقل از روزنامه "سیاست هند"، این زن در مقابل تلاش این افراد برای هتک حرمت به وی مقاومت کرده بود که بعد از این اتفاق به دست متعرضان خود به آتش کشیده شد. جسد این زن کاملا سوخته است. پلیس به خانواده این زن اطمینان داد که با عاملان این اتفاق برخورد قاطع خواهد کرد.

 

بنابر گزارش منابع مختلف، این زن قبل از به آتش کشیده شدن با پلیس تماس گرفته بوده اما کسی به تماس او پاسخ نداده است. به گزارش یک خبرگزاری محلی دیگر ابتدا به این زن تعرض شده و سپس سوزانده شده است.

 

با توجه به اظهارات پلیس، این زن در خانه‌اش خوابیده بوده که متعرضان به خانه وی وارد شده و به او تجاوز کردند. بنا به اظهارات همسر این زن، وی بعد از وقوع تجاوز با پسرعمویش تماس گرفته و تمام ماجرا را تعریف کرده و گفته که نتوانسته با شوهر یا برادرش تماس بگیرد. قبل از این که پسر عموی این زن بتواند برای کمک با پلیس یا یکی از همسایگان تماس بگیرد، متعرضان به سراغ زن برگشته و قربانی را به آتش کشیده‌اند. همسر این زن کارگر است و این زوج دو فرزند داشته‌اند.

 

گفته می‌شود در چند ماه گذشته 5 نفر این زن را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.