2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
چطور یک آرایش ملایم و مناسب داشته باشیم

چطور یک آرایش ملایم و مناسب داشته باشیم

خانم‌ها صبح که بیدار می‌شوند حتما صورتشان را با صابون و آب خنک بشویند. برای خشک کردن صورت از حوله یا پارچه استفاده نکنید و اجازه دهید صورت با هوای بیرونی خشک شود. آبرسانی به پوست در این روش به خوبی انجام می‌شود.

دوات آنلاین-آرایش ساده و بسیار ملایم می تواند بی‌حالی صورت خانم‌ها را بگیرد و زندگی خانوادگی آنها را شادتر کند. آرایش غلیظ در دنیای امروزی اصلا مد نیست و ملاک زیبایی قرار نمی‌گیرد. در واقع روان شناسان آرایشی که به پیرایش نزدیک باشد را یک راه درست برای انرژی دادن به افراد خانواده می‌دانند.

 

شیما اسدی میکاپ آرتیست به دوات آنلاین توضیح می دهد چطور یک آرایش ساده می‌تواند صورت را شاداب کند بدون اینکه ساعتها وقت مان را بگیرد و یک چهره مصنوعی برایمان بسازد.

 

 

خانم‌ها صبح که بیدار می‌شوند حتما صورتشان را با صابون و آب خنک بشویند. برای خشک کردن صورت از حوله یا پارچه استفاده نکنید و اجازه دهید صورت با هوای بیرونی خشک شود. آبرسانی به پوست در این روش به خوبی انجام می‌شود.

 

کرم مرطوب کننده به صورت بزنید و سپس از کرم ضد‌آفتاب استفاده کنید. کرم ضد‌آفتاب تنها کرمی است که خانم‌ها مدام باید آن را رفرش کنند و بجز در شب در طول روز به هیچ وجه آن را پاک نکنند.

اگر صورتی پر لک یا جوس دارید همراه با درمان مشکل پوستی‌تان حتما از پنکک‌های سبک روی ضد آفتاب استفاده کنید. استفاده از پنکک باعث ماندگاری بیشتر کرم ضدآفتاب روی پوست شده و صورت شما را صاف می‌کند.

 

فرقی نمی‌کند چشم‌های ریز داشته‌ باشید یا درشت، از یک مداد تیره برای آرایش چشم تان استفاده کنید. البته خط چشمی که استفاده می‌کنید نباید خیلی پهن باشد و فقط باید به چشم شما حالت بدهد. از ریمل به صورت روزانه استفاده نکنید. چون چشم های شما را خسته و پلک هایتان را افتاده نشان می دهد.

 

یک رژ ملایم که حالت لب های شما را نشان دهد برای زیبایی‌تان کافی است. اگر دوست داشته باشید می‌توانید از یک رژ گونه همانگ با رژ لب تان هم استفاده کنید اما در صورتی که استفاده هم نکردید مساله‌ای پیش نخواهد آمد.

 

در طول روز موهای مرتب داشته‌ باشید. اگر خانمی‌ با موهای فر هستید با کمی موس و دو سنجاق می‌توانید به راحتی موهایتان را آراسته کنید. البته بهتر است موقع آشپزی موهایتان را با روسری یا دستمال سربند ببندید، تا موها در غذا سقوط نکند.

 

لازم نیست لباس های نو بپوشید اما پوشیدن لباس های مرتب و اتوشده نظمی ناخودآگاه را به زندگی شما و اعضای خانواده خواهد داد.

 

در طول روز آرایش تان را تجدید کنید. به ناخن‌های تان هم رسیدگی کنید. اگر به طور مرتب مشغول کار خانه هستید ناخن‌های تان را کوتاه کنید اما از ته نگیرید. استفاده از لاک‌های سبک یا حناهای رنگی می‌تواند دستهای شما را زیبا کند.

 

هفته‌ای یکبار از ماسک‌های شاداب‌کننده پوست صورت استفاده کنید.

 

اجازه ندهید موهایتان چند رنگ شود. پیشنهاد من به خانم‌ها این است که رنگ واقعی موهای خود را حفظ کنند و در صورتی که موهای سفید دارند موهایشان را رنگ کنند. اگر به هر دلیلی موهایتان را رنگ کردید مرتب آن را تجدید و حالت یک دست موهایتان را حفظ کنید.

 

اگر موهای بلند شما را اذیت می‌کند می‌توانید از مدل های جدید مو که بسیار کوتاه است استفاده کنید. موهای کوتاه چهره‌ای دخترانه و اکتیو به شما می‌دهد.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.