2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
از کفش‌های پاشنه بلند چه موقع و چطور استفاده کنیم
یک طراح مد و لباس توضیح می دهد:

از کفش‌های پاشنه بلند چه موقع و چطور استفاده کنیم

اگر خانم قدبلندی هستید توجه داشته باشید که نباید کفش با پاشنه بسیار بلند بپوشید به طور کلی کفش‌های با پاشنه تا چهارسانت برای خانم‌هایی که شاغل هستند مناسب است.

دوات آنلاین-کفش‌های پاشنه بلندی یکی ازجذاب‌ترین پاپوش ها برای خانم‌هاست، زنانی که کفش‌های پاشنه بلند می‌پوشند بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند اما اینکه از چه کفش پاشنه‌بلندی و در کجا استفاده کنیم مساله‌ای است که اگر به درستی به آن توجه نشود ما را فردی شلخته و بی‌دسیپلین نشان خواهد داد. نیروانا فتحی طراح لباس و مد دراین باره به دوات آنلاین می‌گوید:

 

اگر خانم قدبلندی هستید توجه داشته باشید که نباید کفش با پاشنه بسیار بلند بپوشید به طور کلی کفش‌های با پاشنه تا چهارسانت برای خانم‌هایی که شاغل هستند مناسب است. البته این قانون برای خانم‌های قد بلند کمی متفاوت است و بهتر است از کفشهایی که پاشنه دو سانتی دارند استفاده کنند.

 

نکته دیگری که قبل از آغاز توضیح درباره کفش پاشنه‌بلند جلوباز باید گفت این است که وقتی کفش جلوباز استفاده می‌کنید حتما ناخن‌های پایتان مرتب و تزئین شده‌ باشد. ضمن اینکه یادتان باشد کفش جلوباز مخصوص مهمانی است و اگر در یک جلسه کاری شرکت می‌کنید یا برای یک مهمانی رسمی غیر از جشن حاضر می‌شوید بهتر است کفش جلوباز نپوشید.

پاشنه‌دارهای جلو باز

مهمترین نکته در استفاده از کفشهای پاشنه بلند جلوباز این است  که به یاد داشته باشید حتما باید بدون جوراب از این کفش‌ها استفاده کنید. پوشیدن این کفش ها با لباس های کوتاه یا لباس هایی که تا روی زانو هستند بسیار مناسب است. همچنین همراه شلوار تنگ و تاپ یا تونیک هم می توانید از این مدل کفش استفاده کنید، اگر کت و شلوار یا کت و دامن می‌پوشید یا از مانتوهای رسمی استفاده می‌کنید بهتر است از کفش‌های جلوباز استفاده نکنید. چراکه با تیپ کلاسیک و مدیریتی چندان هم‌خوانی ندارد.

پاشنه‌دارهای جلو‌بسته

پرطرفدار ترین کفش‌های پاشنه‌بلند کفش‌های پاشنه‌بلند جلو‌بسته است. این کفش‌ها به دلیل اینکه با هر نوع لباس مجلسی پوشیده می‌شود بسیار مورد توجه است و در واقع کفش‌های چندکاره هستند. مدل های پاشنه بلند جلو بسته از شیک ترین و بهترین انتخابها برای موقعیت های مختلف است. مخصوصا اگر پاشنه‌بلند جلو بسته مشکی رنگ باشد خانم‌های شیک حتما باید یک جفت از این کفش‌ها داشته‌ باشند.

 

کفش‌های پاشنه‌دار جلوبسته اگر پاشنه بلند و تیز داشته باشند برای مهمانی‌ها مخصوصا مهمانی شب بسیار مناسب هستند. اگر مهمانی کاری دارید یا قرار است در یک جلسه کاری شرکت کنید بهتر است از کفش‌های پاشنه‌کوتاه‌تر و کفش‌های پاشنه استفاده کنید. این کفش‌ها هم سنگین‌تر است و هم تعادل شما را در راه رفتن حفظ می‌کند. نگاهی به کفش‌هایی که زنان سیاستمدار در ملاقاتهای کاری می‌پوشند مثال خوبی است برای  استفاده از کفش‌های پاشنه‌دار.

 

اگر قرار است با یک آقا در مهمانی یا جلسه کاری حاضر شوید که نقش همراه شما را دارد کفشی نپوشید که باعث شود شما قدبلندتر از او دیده شوید. چند سانتی‌ کوتاه‌تر یا هم‌قد با او باشید. بلندی شما از مردی که همراهی تان می‌کند او را در موضع ضعف قرار می‌دهد. اگر بیش‌ از حد بلند شوید توجه‌ها به قدتان خواهد بود و دیگر کسی به گفته‌های شما توجه نخواهد کرد.

صندلهای جلو‌باز

صندلهای جلو‌باز می‌تواند انتخاب مناسبی برای یک مهمانی دوستانه یا دورهمی خانوادگی باشد. این صندلها در تابستان بسیار می‌تواند جذاب باشد. با صندلهای جلوباز به هیچ‌وجه جوراب نپوشید و ناخن‌های پایتان مرتب و لاک زده باشد.

 

این صندلها با لباسهای اسپورت ست خوبی را درست می‌کند اما اصلا مناسب جلسات کاری نیست.

در پایان همانطور که اشاره شد، اگر خانمی با قد نسبتا کوتاه هستید و می‌خواهید هم قد دیگران دیده شوید بهتر است کفش‌های پاشنه‌داری را استفاده کنید که بلندی پاشنه آن چندان به چشم نیاید.

 

کفش‌هایی پاشنه مخفی بهترین گزینه است چراکه  پاشنه بیرونی آنها 5 سانتی مترو بسیار مناسب خانم‌های قد‌کوتاه است.

 

اگر زنی قدبلند هستید نهایتا از کفش‌هایی با پاشنه 2 سانتی متر استفاده کنید. کفش‌های پاشنه نازک و تیز هم مناسب مهمانی است نه محیط کار و جلسات.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.