2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
ادعای عجیب مرد متهم به تجاوز

ادعای عجیب مرد متهم به تجاوز

زن جوان اسفند ماه دو سال قبل به پلیس گزارش داد از سوی مردی مورد آزار و اذیت قرار گرفته و بعد هم با کمک مردم فرار کرده‌ است.

دوات آنلاین-مرد مسافرکش که متهم است زنی را ربوده و مورد آزار قرار داده وقتی در جلسه دادگاه حاضر شد ادعا کرد این خود زن بوده که به او پیشنهاد بی‌شرمانه داده و بعد هم قصد اخاذی داشته‌ است.

 

به گزارش  دوات آنلاین ، زن جوان اسفند ماه دو سال قبل  به پلیس گزارش داد از سوی مردی مورد آزار و اذیت قرار  گرفته و بعد هم با کمک مردم فرار کرده‌ است.

 

این زن که توسط مردی موتورسوار به کلانتری رسانده شده بود گفت:روز حادثه به عنوان مسافر سوار پراید شدم تا به خانه‌ام برگردم اما راننده مرا ربود و با تهدید مرا به حاشیه تهران برد و مورد  آزارقرار داد . حتی کارت عابر بانک و پول هایی را که همراه داشتم به زور از من گرفت تا اینکه توانستم در فرصتی مناسب از ماشین پیاده شوم و فرار کنم.

من از مردم کمک خواستم مرد راننده می‌خواست من را دوباره سوار ماشین کند و از مردم خواست کنار بروند اما مرد موتور سوار کوتاه نیامد و مقاومت کرد و من را از دست مرد نجات داد و به کلانتری آورد.

 

به دنبال اظهارات این زن، تلاش برای ردیابی راننده پراید آغاز شد. شواهد نشان می‌داد راننده پراید از کارت عابربانک زن جوان در یک جایگاه سوخت گیری استفاده کرده است. فیلم دوربین مداربسته پمپ بنزین سرنخ  اصلی را به پلیس داد و راننده پراید شناسایی و بازداشت شد.

 

متهم در گفته‌هایش در مرحله دادسرا منکر همه چیز شد اما با توجه به اینکه عنوان پرونده تعرض بود این پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

در جلسه رسیدگی  که در شعبه 4 برگزار شد، زن جوان به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت و گفت از سوی راننده جوان ربوده شده و مورد آزار قرار گرفته است  اما متهم ادعا کرد زن جوان ابتدا با او درددل کرده و بعد هم پیشنهادی به او داده و چون وی قبول نکرده چنین سناریویی را اجرا کرده‌ است.

 

متهم گفت :من با ماشین مسافرکشی می کنم. آن روز در خیابان دنبال مسافر می گشتم که زن جوان از من خواست دربستی او را سوار کنم  و به چند جا برسانم. او می گفت قصد دارد از شوهر سومش جدا شود. به همین خاطر ما با هم به محضر رفتیم تا او کارهای مربوط به طلاق را انجام دهد. او حتی بین راه با من  درد دل  کرد و عکس بچه اش را نیز به من نشان داد . بنزین  ماشین تمام شده بود به همین خاطر به پمپ‌ بنزین رفتم و از زن  جوان خواستم تا کرایه ام را بپردازد اما گفت در حال حاضر پولی در کیفش ندارد .او خودش پیشنهاد رابطه را با من مطرح کرد. من که فریب حرفهای این زن را خورده بودم او را به حاشیه شهر بردم اما او یکباره از پیشنهاد خودش پشیمان شد و شروع به داد و فریاد کرد. من هم از این کار منصرف شدم. ما در حوالی خیابان فدائیان اسلام بودیم که زن جوان کارت عابر بانکش را به من داد تا برای او از یک سوپرمارکت، آب معدنی  بخرم .به محض اینکه از ماشین پیاده شدم، او  از پراید پیاده شد و شروع به داد و فریاد کرد و باعث جلب توجه همه عابران شد.

همان موقع یک موتور سوار سر رسید و او را فراری داد. من این زن را آزار نداده ام و نمی دانم چرا چنین ادعایی را مطرح کرده است.

 

زن جوان در ادامه متهم را دروغگو خواند  و گفت راننده پراید با تهدید وی را آزار داده و کارت عابر بانک و پولهایش را نیز دزدیده است.

 

در پایان جلسه زن جوان به پزشکی قانونی معرفی شد تا پس از اظهارات کارشناسان درباره این پرونده حکم صادر شود.


پیشنهاد سردبیر: آنچه درباره آفت دهان باید بدانید

 

پیشنهاد سردبیر: مصرف ماهی قدرت باروری را افزایش می‌دهد

 

پیشنهاد سردبیر: نکات مهم درباره کاشت ایمپلنت

 

پیشنهاد سردبیر: مناطق دو هزار و سه هزار تنکابن؛ پیشنهادی برای طبیعت‌گردی

 

پیشنهاد سردبیر: خانه‌مان را چگونه نورپردازی کنیم؟

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.