2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
تست ساده شخصیت‌شناسی

تست ساده شخصیت‌شناسی

تست های روانشناسی به پیدا کردن پاسخ این سوالات کمک می کنند. اگر می خواهید خود واقعی تان را بشناسید این تست شخصیت شناسی را امتحان کنید.

دوات آنلاین-به اعتقاد روانشناسان زمانی که یک شخص می خواهد تصویر قابل درکی از زندگی اش داشته باشد این سه سوال را از خودش می پرسد: من چه کسی هستم؟ دیگران چه فکری درباره من می کنند؟ و می خواهم چه کسی شوم؟ تست های روانشناسی به پیدا کردن پاسخ این سوالات کمک می کنند. اگر می خواهید خود واقعی تان را بشناسید این تست شخصیت شناسی را امتحان کنید.

 

احمق‌ترین گزینه را انتخاب کنید

 

شماره ۱

اگر شخص شماره ۱ را انتخاب کرده اید پس به سرنوشت اعتقاد دارید. اگر توانایی تغییر موقعیتی را نداشته باشید از تلاش دست برمی دارید. شرایط و اتفاقات را همانطور که هستند می پذیرید. هیچ وقت بحث نمی کنید و رفتار صلح آمیز دارید چون جنگ و درگیری فقط شما را ناراحت می کند. قلب رئوف و بزرگی دارید و به صداقت ارزش می دهید. این باورتان که همه چیز از پیش تعیین شده است کنار بگذارید و یادتان نرود که این شما هستید که می توانید سرنوشت خودتان را تعیین کنید.

 

بیشتر بخوانید: این عادت‌ها شخصیت شما را فاش می‌کند

 

شماره ۲

از آن دسته افرادی هستید که همیشه تصمیمات عجولانه می گیرید. پس دفعه بعد هنگام تصمیم گیری کمی وقت بگذارید و موقعیت را ارزیابی کنید. لجوج هستید و هیچوقت غصه گذشته را نمی خورید. مسئولیت تصمیماتی که می گیرید را می پذیرید و فقط به خودتان وابسته هستید.

 

بیشتر بخوانید: تشخیص شخصیت افراد از روی غذاهای مورد علاقه‌

 

شماره ۳

برای زندگی می جنگید. بی پروا عمل می کنید و هرگز کوتاه نمی آیید. زمانی که می خواهید از جایگاه و باورهای تان دفاع کنید تا لحظه آخر می جنگید. همیشه رویکردها و استراتژی های جدید دارید و به همین دلیل است که آدم های مثل شما می توانند بیزینس من و مدیران موفقی باشند.

 

بیشتر بخوانید: شخصیت افراد را بر اساس مدل چشم تشخیص دهید

 

شماره ۴

اگر شخص شماره ۴ را انتخاب کرده باشید روح سرکشی دارید. شخص سنت گریزی هستید که حاضر است برای ثابت کردن چیزی به کسی حتی منافع خودش را هم فدا کند. شما به اصول خودتان پایبند هستید و فکر می کنید نظر و تصمیم شما همیشه بهترین است. به خاطر داشته باشید که با ایده های متفاوت می توان به درک بهتری از موقعیت رسید. پس دفعه بعد که وارد بحث شدید سعی کنید معقولانه رفتار کنید.

 

منبع: سایت بدونیم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.