2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
شیک‌ترین تیپ تابستانی برای زنان
نیروانا فتحی، طراح مد و لباس توضیح می‌دهد:

شیک‌ترین تیپ تابستانی برای زنان

دامن‌های چین‌دار و کلوش برای خانم‌هایی که پایین‌تنه چاق هم دارند بسیار مناسب است چراکه می‌تواند ترکیب بدن انها را زیباتر نشان داده و ویژگیهای مثبت اندامی آنها را پررنگتر کند. برای افراد لاغر هم خیلی مناسب است چراکه لاغری مفرط آنها را می‌پوشاند.

دوات آنلاین-یکی از جذابیت های فصل تابستان به رنگ هایی است که در این فصل می بینیم. اینکه می‌توانیم در فصل تابستان از رنگهایی استفاده کنیم که در دیگر فصول از آن استفاده نمی‌شود یکی از ویژگیهای منحصر به فردی است که تابستان را با همه گرمایی که دارد برای ما قابل تحمل می‌کند.

 

نیروانا فتحی  طراح مد و لباس درباره اینکه از چه لباسهایی می‌توانیم در فصل تابستان استفاده کنیم به دوات آنلاین می‌گوید: پیشنهاد من برای خانم‌های خوش‌ذوق و سلیقه در فصل تابستان دامن‌های کلوش بلند یا چین‌دار است که باید پارچه آن از رنگ روشن و گلدار باشد.

توضیحات این طراح را بخوانید:

 

 تابستان فصل گلها و رنگهاست استفاده از دامن‌های بلند و چین‌دار  لباسی است که هم می شود با مانتو استفاده کرد و هم می توانیم در مهمانی‌ها آن را بپوشیم و در صورتی که غریبه‌ای هم در مهمانی باشد معذب نباشیم.

پارچه‌هایی با رنگ زمینه، آبی، سفید، لیمویی، صورتی، یاسی و به طور کلی طیف رنگی ملیح و روشن با گلهای ریز یک انتخاب مناسب برای این کار است. البته جنس پارچه بسیار مهم است. پارچه‌های نخی و سبک می‌توانند انتخاب مناسب ما را کامل کنند.

 

دامن‌های چین‌دار و کلوش برای خانم‌هایی که پایین‌تنه چاق  دارند بسیار مناسب است چراکه می‌تواند ترکیب بدن آنها را زیباتر نشان داده و ویژگیهای مثبت اندامی آنها را پررنگ تر کند. این دامن ها برای افراد لاغر هم خیلی مناسب است چراکه لاغری مفرط آنها را می‌پوشاند.

این دامن ها را می‌توان با یک رویه یا مانتوی بلند ست کرد. این رویه‌ها معمولا جلوبسته و کاملا بلند هستند و ترکیب رنگی آن باید با دامن مناسب باشد حتی می‌توان از پارچه‌ای که برای دامن استفاده کردیم هم استفاده کنیم و گلهای ریز در رویه هم دیده شود.

 

این رویه را می‌شود با شلوار هم ست و به جای مانتو از آن استفاده کرد. معمولا رویه‌های بلند مانند پیراهن دوخته می‌شوند و به جای مانتوهای فانتزی با شلوارهای نخی گشاد می‌توان استفاده کرد. رویه‌ها آستین‌های گشاد و چین‌دار دارند که وقتی با دامن استفاده می‌شوند هماهنگی‌شان با چین دامن زیبایی خاصی به آنها می‌دهد.

این ترکیب لباس با صندل های تابستانی می‌تواند یک تیپ شاداب و کاملا پوشیده و زیبا برای شما بسازد. به یاد داشته‌ باشید چنین لباسی را حتما باید با شال های سبک و بلند ست کرد و استفاده از روسری‌ با این ترکیب لباس اصلا زیبا نیست.


پیشنهاد سردبیر: تمام راز و رمزهایی که برای دکوراسیون لوکس خانه باید بدانید (پرونده)

 

پیشنهاد سردبیر: هر آنچه که برای داشتن پوست زیبا و سالم باید بدانید (پرونده)

 

پیشنهاد سردبیر: آیا لاک زدن برای سلامتی مضر است؟

 

پیشنهاد سردبیر: کدام بچه‌ها پولدار می‌شوند؟

 

پیشنهاد سردبیر: رفتار درست موقع شک به شوهر

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.