2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
دنیای ستارگان/ خبرها و عکس‌هایی از مهتاب کرامتی، یکتا ناصر، محمدرضا شریفی‌نیا، شهاب حسینی، رامبد جوان و...

دنیای ستارگان/ خبرها و عکس‌هایی از مهتاب کرامتی، یکتا ناصر، محمدرضا شریفی‌نیا، شهاب حسینی، رامبد جوان و...

در بخش سلبریتی‌های امروز خبرها و عکس‌هایی را از مهتاب کرامتی، رامبد جوان، یکتا ناصر، محمدرضا شریفی‌نیا، پرویز پرستویی و شهاب حسینی انتخاب کرده‌ایم.

دوات آنلاین-در بخش سلبریتی‌های امروز خبرها و عکس‌هایی را از مهتاب کرامتی، رامبد جوان، یکتا ناصر، محمدرضا شریفی‌نیا، پرویز پرستویی و شهاب حسینی انتخاب کرده‌ایم.

 

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی بازیگر سرشناس سینمای ایران در اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان حاضر شد.

رامبد جوان

رامبد جوان با انتشار ویدئویی در اینستاگرام به صبحت های محمدحسین فرحبخش تهیه کننده سینما درباره علی احمدی تهیه کننده برنامه «خندوانه» واکنش نشان داد. فرحبخش به تازگی در مصاحبه‌ای از اکران نشدن فیلم «دشمن زن» در سینما‌های شهرداری تهران انتقاد کرده بود و علیه سیدعلی احمدی، مدیرعامل موسسه تصویر شهر و تهیه کننده «خندوانه»، صحبت‌های تندی مطرح کرده بود.

 

متن صحبت های جوان به این شرح است: درباره «خندوانه» برخی اوقات، بعضی ها صحبت هایی می کنند و ما را به جاهایی نسبت می دهند که اصلا جای حرف زدن و جواب دادن ندارد، اما چند وقت پیش عزیزی در سینما (حسین آقا) حرفی راجع به من و از زبان من گفت که تا حدی غلط و دروغ و نامردی بود، که نتوانستم جواب ندهم.

 

حسین آقا! ای بزرگ من در سینما! سید علی احمدی یک تهیه کننده کار درست و برادر و عزیز دوست من در «خندوانه» است و 24 سال است که کار رسانه و تهیه کنندگی می‌کند و کارش را عالی انجام می دهد، در تمام این دو سال به کمک گروهش باهم «خندوانه» را جلو بردیم، پس باید برای چیزهایی که گفتی در یک جا عذرخواهی کنی.

 

گفته بودی پشت صحنه «خندوانه» زد و بند است و با رانت پیش می رود. اگر سند داری نشان دهید و اگر ندارید حرفی نزدید. باید بگویم تمام هزینه های «خندوانه» از اسپانسر برنامه تامین می شود و ریالی از تلویزیون گرفته نمی شود که به عنوان بودجه تلویزیون و بیت المال باشد. اسپانسر هزینه های «خندوانه» را به تلویزیون میدهد و تلویزیون پول ما را می دهد، ما هیچ دخالتی در امور مالی و اسپانسر نداریم.

 

خواهش می کنم از این به بعد با سند حرف بزنید و دیگران هم با سند گوش کنند و حرف بزنند، باور کنند «خندوانه» برای شادی مردم ساخته می شود و اگر میخواستیم پول در بیاریم، سکه خرید و فروش می کردیم و برج و ساختمان می ساختیم، ما برای سینما، تلویزیون و حرفه خودمان کار می کنیم.»

یکتا ناصر

یکتا ناصر یکی از زنان بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایرانی است او متولد سال ۵۷ است و تحصیلاتش در زمینه مهندسی محیط زیست است . یکتا ناصر سال ۹۴ با منوچهر هادی که یکی از کارگردانان معروف است ازدواج کرده است و یک دختر کوچک به نام سوفیا دارد. عکسی جدید از یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی در کنار محمدرضا گلزار ستاره سینمای ایران در کنسرت جدیدش را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

پرویز پرستویی

پرویز پرستویی ضمن تقدیر از عملکرد کیمیا علیزاده در مسابقات جهانی، از پرچم داری او در بازی‌های آسیایی جاکارتا ابراز خشنودی کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، پرویز پرستویی با انتشار تصویری از کیمیا علیزاده اولین بانوی ورزشکار ایرانی که موفق به کسب مدال المپیک شده است، نوشت: «كيميا عليزاده عزيز دختر قهرمانم، انتخاب شما در بيست سالگى به عنوان دومين پرچمدار كاروان ورزشى كشورمان در مراسم افتتاحيه هجدهمين دوره بازيهاى آسيايى نشان از جايگاه والا و انكارناپذير شير دختران و زنان ايرانمان دارد.

 

اينكه روز ٢٧ مرداد در پيشانى قهرمانان و ورزشكاران كشورمان در جاكارتا پرچم كشورمان را در دست خواهى گرفت نشان دهنده عزت دختر و زن ايرانيست،

 

خوشحالم كه به عنوان تنها دختر مدال آور بازيهاى المپيك و دارنده مدالهاى نقره و برنز قهرمانى جهان در رشته تكواندو روز به روز شاهد درخشش بيشتر تو هستيم تا دختران و زنان كشورم بيش از پيش باور كنند داراى بالاترين توانايى هاى ممكن در عرصه هاى بين المللى هستند.

 

دخترم آن مدال برنز كمتر از دو ماه قبل خود در آسيا را فراموش كن. آن را شكست تلقى نكن. همه ما مى دانيم كه عمل جراحى سختى را پشت سر گذاشته بودى. همه ما مى دانيم با كلى آسيب ديدگى شديد قبل از عمل جراحى خود، فينال قهرمانى جهان را واگذار كرده بودى، و همه ما مى دانيم در بازيهاى آسيايى ٢٠١٨ جاكارتا و المپيك ٢٠٢٠ توكيو دوباره با تمام توان خواهى درخشيد و تحسين همگان را بر مى انگيزى.»

محمدرضا شریفی نیا

از گریم محمدرضا شریفی نیا در نقش داعشی فیلم «دختر شیطان» رونمایی شد.

 

محمدرضا شریفی نیا بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در فیلم «دختر شیطان» ساخته قربان محمدپور نقش یک فرمانده داعشی را ایفا می کند.

 

این فیلم دومین تجربه مشترک سینمای ایران و هند به کارگردانی محمدپور است که در آن حمید فرخ‌نژاد به ایفای نقش می پردازد.

شهاب حسینی

فیلمبرداری فیلم سینمایی «لابیرنت» نخستین ساخته امیرحسین ترابی به تهیه‌کنندگی سپهر سیفی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «لابیرنت» به کارگرانی امیرحسین ترابی روز ۱۵ تیر پس از ۴۰ جلسه با فیلمبرداری اشکان اشکانی، در تهران به پایان رسید.

 

شهاب حسینی، ساره بیات، غزاله نظر، فریبا جدی‌کار، علیرضا ثانی‌فر، مریم معصومی، شیرین یزدان بخش، مهسا باقری و پژمان جمشیدی بازیگران «لابیرنت» هستند. 


پیشنهاد سردبیر: پربازتاب‌ترین اخبار جنایی (پرونده)

 

پیشنهاد سردبیر: پرونده‌ای درباره انواع سرطان‌ها و راه‌های پیشگیری

 

پیشنهاد سردبیر: مشکل جنسی؛ عاملی برای طلاق‌

 

پیشنهاد سردبیر: عطر می‌تواند شما را جذاب یا ناخوشایند کند

 

پیشنهاد سردبیر: فریبا نادری: مردم با دیدن ستایش ۳ شگفت زده می‌شوند

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.