2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
جنایت به‌خاطر خواستن ماساژور

جنایت به‌خاطر خواستن ماساژور

مردی که دوستش را کشته است اعتراف کرد دعوا بر سر یک ماساژور باعث وقوع این جنایت شد.

دوات آنلاین-مردی که دوستش را کشته است اعتراف کرد دعوا بر سر یک ماساژور باعث وقوع این جنایت شد.

 

11 تیر جاری خانواده مرد 53 ساله‌ای به نام هوشنگ با حضور در دادسرای امور جنایی تهران اعلام کردند هوشنگ مفقود شده است.

 

برادر هوشنگ در اظهاراتش به بازپرس گفت که هوشنگ ساعت یک ظهر 10 تیر ماه برای دیدن یکی از دوستانش از محل کارش در منطقه 15 خرداد خارج شده اما دیگر بازنگشته و تلفن‌همراهش را پاسخگو نیست.

 

پس از ثبت این شکایت تیمی از مأموران اداره یازدهم آگاهی برای یافتن هوشنگ دست به کار شده و در نخستین تحقیقات به مرد پنجاه و یک ساله‌ای به نام فیروز رسیدند که آخرین بار با هوشنگ در ارتباط بود، بدین ترتیب فیروز به اداره آگاهی احضار شد.

 

فیروز در اظهارات اولیه مدعی شد که آخرین بار هوشنگ را در محدوده اتوبان یادگار امام از خودرویش پیاده کرده و دیگر خبری از وی ندارد.

 

کارآگاهان در تحقیقات از فیروز به تناقض‌گویی‌های وی پی بردند تا اینکه فیروز 14 تیر جاری به قتل هوشنگ اعتراف کرد.

 

با مشخص شدن قتل هوشنگ، مراتب به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد که قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی به محل قتل واقع در بلوار فردوس غرب، خیابان سازمان برنامه اعزام شدند.

 

تیم جنایی با حضور در صحنه جرم (طبقه سوم یک آپارتمان) با جسد هوشنگ در حالیکه دهان، دست و پایش با طناب بسته و خفه شده بود، مواجه شدند.

 

فیروز در اظهارات اولیه درباره علت قتل هوشنگ به بازپرس گفت: مقتول دوست قدیمی من بود و حدود 25 سال با وی دوست بودم، من تاکسی دارم، در تهران کار می‌کنم و خانواده‌ام در قم سکونت دارند، روز حادثه هوشنگ از من خواست که او را نزد یک ماساژور فرانسوی ببرم و به همین خاطر هوشنگ را به اتوبان یادگار امام بردم و نبش خیابان شیخ فضل‌الله منتظر ماندیم اما ظاهراً آن ماساژور پاسخگوی تلفن‌ هوشنگ نبود به همین دلیل هوشنگ عصبی شد و از من خواست ماساژور دیگری به او معرفی کنم اما من از حرفهای او ناراحت شدم و تصمیم به قتل وی گرفتم.

 

وی ادامه داد: به دروغ به هوشنگ گفتم که این کار را انجام می‌دهم و به همین بهانه وی را به منزل در خیابان سازمان برنامه بردم؛ این خانه متعلق به پیرزنی بود که در کرج زندگی می‌کند و این پیرزن خیر به این دلیل که شبها جایی برای خواب نداشتم کلید خانه را به من داده بود تا شبها آنجا بخوابم.

 

فیروز اظهاراتش به بازپرس را اینگونه ادامه داد: در مسیر رسیدن به منزل، آب‌میوه خریدم و زمانیکه به خانه رسیدیم داروهای خواب‌آور داخل آب‌میوه ریختم و نوشیدنی را به هوشنگ دادم، هوشنگ بیهوش شد سپس بالشتی روی دهانش گذاشتم و او خفه شد در نهایت نیز دست، دهان و پایش را با طناب بستم و از خانه خارج شدم.

 

متهم پس از اعتراف به قتل هوشنگ با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات دراختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.

 

منبع: تسنیم


پیشنهاد سردبیر: پربازتاب‌ترین اخبار جنایی (بیش از 100 مطلب)

 

پیشنهاد سردبیر: همه نکاتی که علاقه‌مندان به قهوه باید بدانند (13 مطلب) 

 

پیشنهاد سردبیر: پرونده‌ای کامل برای کسانی که قصد خرید عینک آفتابی دارند (7 مطلب)

 

پیشنهاد سردبیر: خطرات زیاده‌روی در رابطه جنسی

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.