2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
عطر مناسب برای جلسات رسمی و اداری
یک کارشناس رایحه و عطرتوضیح می‌دهد:

عطر مناسب برای جلسات رسمی و اداری

اگر مدیر هستید و می‌خواهید جلسه‌ای جدی را اداره کنید کت و شلوار بپوشید و از ادکلن‌هایی استفاده کنید که گرم و تلخ و بادوام است و بر همه رایجه‌ها غالب است و شما را در راس قرار می‌دهد این ادکلن‌ها شما را مرموز نشان خواهد داد...

دوات آنلاین-رایحه‌ افراد هنگام مواجهه با دیگران یکی از مهمترین اهرم‌های قضاوت دیگران است. اگر ادکلنی استفاده کنیم که مناسب موقعیت اجتماعی ما نباشد قطعا نمی‌تواند کمکی به ما بکند و حتی گاهی ممکن است ما را تا مرز شکست در برقراری ارتباط برساند. بنابراین باید توجه داشته‌ باشید ادکلن یکی از مهمترین  اکسسوری‌ها برای مدیران موفق است. چراکه هوش و توانایی آنها برای مدیریت یک موقعیت را نشان می‌دهد.

 

رضاصادقی، کارشناس رایحه و عطر پیشنهاداتی برای مدیران دارد. او به دوات آنلاین می‌گوید:

اگر مدیر هستید و می‌خواهید جلسه‌ای جدی را اداره کنید کت و شلوار بپوشید و از ادکلن‌هایی استفاده کنید که گرم و تلخ و بادوام است و بر همه رایجه‌ها غالب است و شما را در راس قرار می‌دهد  این ادکلن‌ها شما را مرموز نشان خواهد داد، فردی زیرک که کسی نمی‌تواند گام بعدی او را پیش‌بینی کند اما خودش برنامه‌ای دقیق برای خود دارد.

 

ادکلن‌های خنک بسیار شبیه به هم است. یادتان باشد ادکلن‌های گرم نوت‌های دوم و سوم متفاوت از نوت اولیه دارند. این ادکلن‌ها رد بو و پخش بو دارد. ادکلنی که چنین ویژگی داشته‌ باشد به حاضران در جلسه این پیام را می‌رساند که مدیر، فردی مسلط بر اوضاع‌ است و شما نمی‌توانید همه افکار او را بخوانید و باید بدانید این مدیر با جذبه و با یک برنامه‌ریزی و دورنمای محکم قدم در این جلسه گذاشته‌ است.

 

مرموز شدن شخصیت افراد، اقتدار خاصی را برای آنها به همراه دارد بنابراین به مدیران پیشنهاد می‌کنیم اگر در یک جلسه کاملا جدی شرکت کرده‌اید و می‌خواهید اقتدار خود را نه در کلام بلکه در زبان بدن خود به دیگران نشان دهید که البته تاثیر بسیار بیشتری دارد از ادکلن‌هایی با رد بوی فراوان و غالب و البته گرم و تلخ استفاده کنید.

 

چوب، صنوبر، ویتور، عود و عنبر   از جمله رایحه‌هایی است که در این ادکلن‌ها وجود دارد. انتخاب ادکلن مناسب برای یک مدیر مقتدر نیازمند آن است که حتما قبل از خرید نوت‌های رایحه این ادکلن‌ها را که در هر برند وجود دارد مطالعه کنید.

 

اگر مدیری هستید که می‌خواهید فردی شناخته شوید که برای مذاکره آمده‌اید باید کمی از کلاسیک بودن فاصله بگیرید و از ادکلن‌های کمی اسپورت استفاده کنید.

 

تاکید می‌کنم ادکلن‌ خیلی خنک استفاده نکنید ضمن اینکه از ادکلن‌هایی با رایحه گرم و تلخ هم استفاده نکنید. بهترین ادکلن برای چنین موقعیتی آمواج اپوس 5 و ادکلن لووه پلاتینیوم است که عود و چوب کمتری دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.