2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
معمای قتل شرورمعروف پیچیده شد

معمای قتل شرورمعروف پیچیده شد

بازپرس پرونده برای حل این معما سه دستور ویژه صادر کرده است. طبق نخستین دستور فیلم‌های دوربین‌های مداربسته زندان باید به کارآگاهان پلیس آگاهی داده تا شاید با بررسی آنها مشخص شود چه کسی وحید را کشته است.

دوات آنلاین-شناسایی سومین فردی که به قتل شرور معروف تهران در زندان رجایی شهر متهم است این پرونده را پیچیده‌تر از قبل کرد.

 

وحید جوانی است که چندین بار به علت شرارت دستگیر شده و فعالیت‌های اینستاگرامی از او فردی معروف ساخته بود. او بعد از این‌که در یک نزاع دوستش را به قتل رساند، دستگیر و به زندان رجایی‌شهر منتقل شد تا این‌که روز دوشنبه هنگام هواخوری در زندان کشته شد. پس از آن ابتدا مردی به نام سعید به‌عنوان متهم این پرونده شناخته شد.

 

بررسی سوابق سعید نشان می‌دهد وی سال 88 در یک نزاع و درگیری مرتکب قتل شده و پس از گرفتن رضایت خانواده مقتول و پرداخت دیه از زندان آزاد شده بود. سعید در 13 بهمن سال 95 نیز در یک فقره نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خیابان منصور مرد 47ساله‌ای به نام علی را با اسلحه ساچمه‌زنی به قتل رساند و اسفندماه 95 از سوی مأموران اداره پلیس آگاهی در مخفیگاهش شناسایی و بازداشت شد. بررسی سوابق سعید نشان داد وی در یک فقره سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهرستان لاهیجان نیز در سال‌های قبل مشارکت داشته است.

 

این متهم حضور در درگیری را قبول کرد اما زیر بار اتهام قتل وحید نرفت.

 

دومین متهمی که در این خصوص شناسایی شد مردی به نام عباس است که او نیز به جرم قتل در زندان به سر می‌برد. عباس در ماجرایی خانوادگی مرتکب قتل شده و رضایت گرفته و قرار بود به زودی آزاد شود اما نام او وارد پرونده جدید شد. عباس نیز قبول دارد در دعوای دسته جمعی حضور داشت اما نمی‌پذیرد ضربه مرگبار را او به وحید وارد کرده است.

 

این دو متهم می‌گویند وحید که به خودش لقب عقاب ایران داده بود در زندان کری‌خوانی می‌کرد و همین کارش باعث وقوع دعوا در زمان هواخوری شد. (جزییات بازجویی از این متهمان را در این صفحه بخوانید).

 

بازپرس جنایی امروز از سومین مظنون این پرونده نیز تحقیق کرد. این متهم نیز به جرم قتل در زندان بود و در دعوای مرگبار حضور داشت اما او هم می‌گوید ضربه نهایی را وارد نکرده است.

 

اکنون بازپرس پرونده برای حل این معما سه دستور ویژه صادر کرده است. طبق نخستین دستور فیلم‌های دوربین‌های مداربسته زندان باید به کارآگاهان پلیس آگاهی داده تا شاید با بررسی آنها مشخص شود چه کسی وحید را کشته است.

 

دومین دستور بازپرس خطاب به پزشکی قانونی است. او از متخصصان خواسته چاقوهای کشف شده از متهمان را بررسی و نمونه خون روی آنها را آزمایش کنند تا معلوم شود روی چاقوی کدام‌یک از این متهمان خون مقتول وجود دارد. این چاقوها همگی دست‌ساز هستند و زندانیان آنها را با ابزار ابتدایی ماننده تیغه قیچی ساخته‌اند.

 

سومین دستور نیز خطاب به پزشکی قانونی است و متخصصان موظف شده‌اند نوع جراحت وارده به وحید را با نوع تیغه چاقوها مطابقت بدهند تا معلوم شود کدام‌یک از این ابزار دست‌ساز امکان وارد کردن چنین زخم مهلکی را دارند.

 

بنا به این گزارش هنوز معلوم نیست چه کسی وحید را به قتل رسانده و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.