2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سلبریتی‌ها چه تیم‌هایی را دوست دارند؟

سلبریتی‌ها چه تیم‌هایی را دوست دارند؟

یکی از حاضران همیشگی جام‌های جهانی در بین ستارگان اشتون کاچر است. او که انتشار عکس‌هایش در فینال دوره گذشته بین آلمان و آرژانتین جنجال بزرگی را رقم زد، امسال هم به سیاق همیشه‌اش برای ممانعت از انتشار تصاویرش عمل کرده است.

دوات آنلاین-هر چهار ‌سال یک‌بار نگاه تمام دنیا معطوف به مهمترین رخداد ورزش دنیا یعنی جام‌جهانی می‌شود. در این بین برخی این شانس را دارند که در این بازی‌ها شرکت کنند و کسی که از این شانس بتواند بهره‌مند شود، بعید است این فرصت را تا آخر عمر از یاد ببرد. تجربه حضور در شور و هیجان جمعی فوتبال، نشستن در کنار تماشاگران متعصب تیم‌های مختلف دنیا، تجربه تماشای هیجان‌انگیزترین بازی تاریخ در استادیوم‌های غول‌پیکر جام و مواردی از این قبیل چیزی نیست که از یادها برود و دلیل اشتیاق همگانی برای حضور در جام‌جهانی جز این نیست.

 

ستارگان عرصه‌های مختلف نیز در این بین به سیاق دیگر مردم حضوری پرشور در این رخداد مهم دارند. این را بارها و بارها در پخش تلویزیونی مسابقات دیده‌ایم و تازه در این بین کسانی هم هستند که شرایط را جوری تنظیم می‌کنند که رسانه‌ها تصویری از آنها در این رقابت‌ها در اختیار نداشته باشند.

 

یکی از حاضران همیشگی جام‌های جهانی در بین ستارگان اشتون کاچر است. او که انتشار عکس‌هایش در فینال دوره گذشته بین آلمان و آرژانتین جنجال بزرگی را رقم زد، امسال هم به سیاق همیشه‌اش برای ممانعت از انتشار تصاویرش عمل کرده است. با این حال رسانه‌ها می‌گویند که او در دو دیدار اول آرژانتین از مشوقین این تیم بوده است.

 

ریحانا دیگر سلبریتی هوادار فوتبال است که امسال او را در روسیه دیده‌اند. او که حامی پروپاقرص تیم برزیل است، در بازی‌های این تیم حضوری مستمر دارد و بعید نیست این حضور را تا فینال استمرار بخشد.

 

برزیل غیر از ریانا، میک جگر را هم دارد. موزیسین اسطوره‌ای آمریکایی که او نیز برزیلی است و در ورزشگاه‌های روسیه نیز دیده شده. آلساندرا آمبروزیو مدل نامدار نیز با عکس خود و دخترش در لباس برزیل نشان داده در جام ٢٠١٨ با موفقیت این فیلم خوشحال می‌شود. جیزل اولیویرا نیز همچنین. این مانکن برزیلی در جام‌های قبلی نیز از مشوقین بنام برزیلی‌ها بود و امسال نیز از این قاعده تخطی نکرده است.

 

جرارد باتلر، بازیگر اسکاتلندی، نیز امسال در روسیه رویت شده است. با این حال این بازیگر گفته که فقط و فقط به‌عنوان یک فوتبالدوست به جام‌جهانی آمده و در این جام  طرفدار هیچ تیم به‌خصوصی نیست.

 

در بین ستارگان حضور شکیرا شاید تنها موردی باشد که کسی را متعجب نمی‌کند. همسر جناب پیکه که کلمبیایی است، امسال با لباس طرفداری کلمبیا در جام دیده شده و کسی او را در حال حمایت از اسپانیا ندیده است، طبیعی هم هست البته. او بعد از بازی با ایران آن‌قدر بابت لایی‌خوردن شوهرجانش کنایه شنید که بعید است تا مدت‌ها به روی خودش بیاورد که شوهرش اسپانیایی است. انریکه ایگلسیاس خواننده مطرح اسپانیش هم یکی از علاقه‌مندان سرشناس اسپانیاست.

 

روس‌ها هم در این زمینه تلاش کرده‌اند و حتی با ستارگانی که برای حمایت از تیمشان وسط کشیده‌اند، دست پیش را هم گرفته‌اند؛ با این تفاوت که روس‌ها بیشتر چهره‌های مطرح ورزش‌شان چون آنا کورنیکووا، تنیسور نامدار، بازنشسته را بسیج کرده‌اند.

 

عکس‌های منتشرشده از روسیه نشان از این دارد که نائومی کمپل، مانکن نامدار و محبوب هم فوتبالی است. او حتی با انتشار عکس تیم نیجریه پرده از علاقه‌مندی‌اش به این تیم برداشته است. فیلیپ پادشاه بلژیک به همراه شاهزاده امانویل و گابریل و دیگر اعضای خانواده سلطنتی هم در مسابقه بلژیک با تونس در روسیه حاضر شده و از تیم کشورشان حمایت کرده‌اند. از آن‌جا که در اروپا خانواده سلطنتی بیش از این‌که چهره سیاسی حساب شوند، سلبریتی هستند، آنها نیز به‌عنوان سلبریتی‌های طرفدار بلژیک مطرح شده‌اند.

 

اوا لانگوریا، بازیگر تلویزیونی محبوب نیز با عکس‌هایش در حمایت از مکزیک خبرساز شده است. مکزیک که هنرمندان زیادی در‌ هالیوود دارد، از این نظر جزو تیم‌های خوش‌شانس جام‌جهانی است و علاوه بر لانگوریا و سلما‌هایک، کسانی چون گائل گارسیا برنال، آلخاندرو ایناریتو و حتی جنیفر لوپز و بیانسه پورتوریکویی نیز از این تیم حمایت کرده‌اند.

 

ریچل رایلی، مجری سرشناس انگلیسی هم طرفدار سرسخت تیم‌ملی کشورش است در جدیدترین کمپین برگزار‌شده پیش از بازی انگلیس پاناما دیگر سلبریتی‌های طرفدار این تیم نیز رونمایی شدند. جیمز کوردون، سینتیا پوز، ریان ساگدن، بن شپرد، کیت گاراوی و... با گذاشتن کلاه پانامایی از بازیکنان خواسته بودند کار این تیم را بسازند.

 

منبع: روزنامه شهروند

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.