2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
پخش سری جدید «ساخت ایران» از شبکه یک

پخش سری جدید «ساخت ایران» از شبکه یک

سری جدید برنامه تلویزیونی «ساخت ایران» پس از برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

دوات آنلاین-سری جدید برنامه تلویزیونی «ساخت ایران» پس از برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

مسعود بانصیری تهیه کننده برنامه تلویزیونی «ساخت ایران» در خصوص ساخت سری جدید این برنامه تلویزیونی اظهار کرد: برنامه «ساخت ایران» پیش از تعطیلات نوروز نیز با در نظر گرفتن این سوال که وظیفه تولیدکنندگان چیست و مردم چه وظیفه‌ای در حمایت از کالای ایرانی دارند، در شبکه یک سیما پخش داشتیم. در سال گذشته همچنین، وظیفه قانونگذار را در راستای تولیدات ایرانی بررسی کردیم و قصد داریم در سری جدید بعد از برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، برنامه را دوباره روی آنتن ببریم.

 

وی در ادامه با اشاره به بخش های مختلف این برنامه تلویزیونی گفت: در این برنامه ضمن گفتگو با مهمانان مختلف در حوزه اقتصادی، بخشهای مختلفی چون گزارش های میدانی، نظرسنجی و .. را خواهیم داشت، سعی داریم مردم را از کیفیت بالای کالاهای ایرانی و نشان های ایرانی آگاه کنیم. بسیاری از کالاهای معروف ایرانی هستند؛ اما مردم ما از نوع کیفیت و حتی قیمت آنها اطلاعی ندارند و این تفکر وجود دارد که کالای ایرانی بی کیفیت است. ما درواقع سعی داریم بامعرفی تولیدکنندگان از کیفیت خوب کالای ایرانی بگوییم.

 

تهیه کننده این برنامه تلویزیونی با اشاره به اینکه نام بردن از نشان های مختلف در رسانه ملی با محدودیت مواجه است، افزود: ما می‌توانیم ضمن حضور تولیدکنندگان در برنامه نقاط قوت و ضعف کالای ایرانی را معرفی و بررسی کنیم، بحث این نیست که نشان کارخانه ها را پررنگ کنیم، بلکه ما تلاش می کنیم راهکارهای تولید را بیان کنیم. البته تا امروز حساسیت نام بردن از نشان کالاهای مختلف در رسانه ملی کم شده و کمی دست ما باز است.

 

بانصیری در ادامه اظهار کرد: ما قصد داریم سنسورهای مردم را نسبت به خرید کالای با کیفیت ایرانی حساس کنیم و همانطور که حرف هایمان روی خود من و گروه سازنده برنامه «ساخت ایران» تاثیرگذار بوده، بر مردم هم اثرگذار باشد. در واقع تجربه به خود من در خرید پوشاک نشان داده است که کالای ایرانی صدپله بالاتر از کالای ترکیه و چین است.

 

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «ساخت ایران» با اشاره به روند تولید سری جدید این برنامه، در خصوص اجرا و زمان پخش آن در شبکه یک سیما، بیان کرد: اجرای این برنامه برعهده مرتضی حیدری است و احتمالاً بعد از جام جهانی 2018 روسیه روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه، از ساعت 9 صبح روی آنتن برود.

 

گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی «ساخت ایران» در ۲۶ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای کاری از گروه اجتماعی است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.