2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
خرج‌های دردسرساز جانی دپ

خرج‌های دردسرساز جانی دپ

جانی دپ جمعا ٦٥٠‌میلیون دلار از درآمدهای خود را به باد داده است و حالا می‌گویند افسردگی او با این مسائل بی‌ارتباط نیست.

دوات آنلاین-٣‌میلیون‌ دلار خرج به باددادن خاکستر نویسنده آمریکایی کرده، یک مبل ٧‌هزار دلاری برای دخترش خریده و برای نگهداری از ١٤خانه ٢‌میلیون دلار خرج کرده است. جانی دپ جمعا ٦٥٠‌میلیون دلار از درآمدهای خود را به باد داده است و حالا می‌گویند افسردگی او با این مسائل بی‌ارتباط نیست.

 

عکس‌های او در کنار هوادارانش در روسیه، همزمان با خودکشی، کیت اسپیت طراح معروف مد و «آنتونی بوردین»- آشپز و جهانگرد معروف، لرزه بر اندام طرافدارانش انداخت.

 

صفحات اینستاگرام و توییتر و بقیه شبکه‌های اجتماعی پر شد از نگرانی برای سلامتی او. یکی می‌گفت سرطان است، یکی دیگر ازدواج امبرهرد، همسر سابقش را پیش می‌کشید و یکی از اعتیاد حرف می‌زد. نزدیکان او اما با اطمینان می‌گفتند جانی دپ ٥٤ساله از نظر جسمی سالم است.

 

هر چه بود، از روح و روانش بود که به نظر می‌رسد درست است. تازه‌ترین گزارش نشریه رولینگ نشان می‌دهد که چرا جانی دپ به این روز افتاده؛ پرونده شکایت‌های مالی‌اش در جریان است. پول‌های جانی دپ همین‌طور سر فیلم‌هایش بر باد می‌رود.

 

٦٥٠‌میلیون دلار از درآمد، رقم کمی نیست، برای همین هم از شرکت مسئول امور مالی خود که توسط جول مندل و برادرش رابرت اداره می‌شود، به خاطر سوء‌مدیریت شکایت کرده است. شرکت مسئول هم در مقابل او را به مشکل افراط در خرج‌کردن متهم کرد. اگرچه جانی دپ این اتهام را رد کرده اما رولینگ استون درمقاله‌ای به حرف‌های او درباره هزینه ٣٠‌هزار دلاری خریداری مشروبات الکلی اشاره کرده است.

 

بازیگر نقش ادوارد دست‌قیچی در لیست هزینه‌های زندگی جز مشروبات الکی خرج‌های گران و جالب دیگری هم دارد، مثل پخش‌کردن خاکستر جنازه‌ هانتر. اس. تامپسون، نویسنده آمریکایی خرید مبل ٧‌هزار دلاری برای دخترش یا نگهداری از ١٤خانه. تکلیف پرونده شکایت او تا ١٥ آگوست مشخص می‌شود و ظاهرا درگیری روحی جانی دپ، با همین مشکلات است و اعتیاد در خرج‌کردن.

 

منبع: شهروند

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.