2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی و زندگی خانوادگی حامد همایون

بیوگرافی و زندگی خانوادگی حامد همایون

تعداد فالوئر تا اندازه‌ای برایم مهم بود اما از یک جایی به بعد متوجه شدم دنیای واقعی قشنگ‌تر، مودب‌تر و تمیزتر است و هم این‌که شما در دنیای واقعی خودت را پیدا می‌کنی اما در دنیای مجازی ممکن است گمراه شوی.

دوات آنلاین-حامد همایون بی‌شک یکی از موفق‌ترین خوانندگان پاپ کشور است. او با این‌که فقط یک آلبوم منتشر کرده در شهرهای مختلف کنسرت برگزار کرده و آهنگ‌هایش سر زبان‌ها افتاده است.

 

نام اصلی حامد همایون، سید حامد محمودزاده و همایون در واقع نام هنری او است. تقریبا همه می‌دانند حامد اهل شیراز است. او روز 19 بهمن سال 1361 در خانواده‌ای متولد شد که همه دارای تحصیلات عالی بودند. مادر حامد معلم و پدرش کارمند بانک ملی بود. کوچکترین پسر خانواده محسوب می‌شد. بزرگترین فرزند این خانواده که اکنون 40 ساله است مهدی نام دارد که در رشته مهندسی عمران تحصیل کرده و اکنون در آمریکا تجارت می‌کند. امیر برادر بزرگ دیگر حامد است که اکنون به سن 37 سالگی رسیده. او مهندسی مکانیک خوانده و اکنون استاد ریاضی است. حامد خواهری کوچکتر از خودش هم به نام شیرین دارد که حدودا 30 ساله است و لیسانس مهندسی صنایع و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی دارد.

 

حامد در بچگی بسیار درسخوان بود و همه برای او رویای استادی دانشگاه داشتند اما حامد از همان کودکی به موسیقی علاقه داشت. این علاقه در خانواده او چندان رایج نبود اگرچه پدر حامد نیز صدای خوبی دارد اما این حامد بود که می‌خواست موسیقی را جدی‌تر دنبال کند. از همان دوران کودکی در جمع‌های خانوادگی می‌خواند تا این‌که از دوره دبیرستان آموزش موسیقی را شروع کرد و سراغ گیتار و پیانو رفت.

 

در آن دوران غیر از موسیقی فوتبال هم حامد را بسیار جذب می‌کرد. او در این باره گفته است:"دوران نوجوانی فوتبال را دنبال می کردم. مثل خیلی از نوجوانان فوتبال بازی می کردیم. تهرانی ها می گویند گل کوچک و ما در شیراز می گوییم گل فنی چون بازی کردنش فنی است. از همانجا فوتبال را شروع کردم و در مسابقات آموزشگاه ها کاپیتان بودم و در ناحیه یک استان قهرمان شدیم و بعد هم به تیم منتخب استان دعوت شدم، سال دوم دبیرستان بودم که فجرسپاسی تشکیل شد. رفتم برای تست دادن که قبول شدم و قرار شد با فجر قرارداد ببندم، همان زمان به موسیقی علاقه زیادی داشتم و باید یکی را انتخاب می کردم که در نهایت به سمت موسیقی رفتم."

 

 همایون طرفدار پرسپولیس است. او درباره دلیل این طرفداری می‌گوید: این تیم را به خاطر پرسپولیسی که مهدوی کیا و علی دایی و علی کریمی در آن بازی می کردند دوست دارم. به نظرم آن تیم بهترین تیم تاریخ پرسپولیس بود

حامد موسیقی را به فوتبال ترجیح داد اما در دانشگاه موسیقی نخواند بلکه بهتر دید مهندس شود. او مدرک فوق‌لیسانس مهندسی آبیاری زه‌کشی از دانشگاه سراسری شیراز دارد و با این‌که در آزمون دکتری قبول شد ادامه تحصیل نداد.

 

حامد در دوران دانشجویی موسیقی را جدی‌تر دنبال کرد، گروه تشکیل داد، آهنگ ساخت و برنامه اجرا کرد. او در این دوران حتی تدریس هم می‌کرد و به دانشجویان دیگر سلفژ یاد می‌داد.

 

خواننده جوان بعد از مدتی یک استودیوی شخصی هم راه انداخت که غیر از تدریس موسیقی به محل درآمدش تبدیل شد. او در شیراز همین طور به شکل غیرحرفه‌ای کار می‌کرد تا این‌که از طریق اینستاگرام با موسسه ترانه شرقی آشنا شد و به تهران آمد.

 

او در حالی این کار را کرد که به گفته خودش در شیراز یک شغل دولتی بسیار خوب داشت ومعاون مجری سد، در آب منطقه‌‌ای استان فارس بود. درعین‌ حال هنرجویان زیادی هم داشت اما استعفا کرد تا خواننده‌ای حرفه‌ای شود. همایون درباره تهران گفته است:" چیزی که تهران به من منتقل می کند محیط فعال برای رقابت کاری است. وقتی شما شیراز زندگی کنی، خیلی کمتر کار جدی می کنی. تهران محیط رقابت و کار است."

 

سرانجام اولین آلبوم این هنرمند به نام دوباره عشق در ۲۳ دی ۱۳۹۵ منتشر شد. این آلبوم 18آهنگ دارد که ۱۲ آهنگ آن قبلاً در فضای مجازی منتشر شده بودند و ۶ آهنگ جدید و شنیده نشده نیز داشت. او درباره سبک کارش گفته است: "بیشتر ترانه‌ها در کشور ما حس غم را منتقل می‌کنند و از ناله و خیانت و سیاهی می‌گویند. ما تصمیم گرفتیم سردمدار ترانه‌های شاد و مثبت باشیم".

 

حامد همایون همچنین تصمیم گرفت در امور خیر هم فعالیت داشته باشد به همین دلیل هم اولین کنسرتش را به نفع موسسه محک برگزار کرد و در 26 دی ماه 1395  بعنوان سفیر مبارزه با سرطان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معرفی شد او بصورت داوطلب نیز در دعوت های موسسه خیریه محک اجرا می کند.

 

حامد همایون مجرد است. او در برنامه خندوانه قول داده بود ظرف مدت یکسال آینده وارد زندگی مشترک شود و بزودی ازدواج کند، او همچنین در پاسخ به رامبد جوان که پرسید آیا تا به حال عاشق شده‌ای گفت : بله در سن 18 سالگی برای اولین بار عاشق شدم.

 

طبق قولی که همایون به رامبد جوان داد او امسال باید ازدواج کند اما همایون در گفت‌وگو با زندگی ایده‌آل منکر موضوع شده و گفته:" من چنین چیزی را نگفته‌ام.و از من پرسیدند من هم گفتم شاید. معلوم نیست. این اتفاق زمان ندارد. این‌طور نیست که من بگویم امسال می‌خواهم عاشق شوم. درست مثل موسیقی. نمی‌توانی به یک آهنگساز بگویی امروز یک موسیقی خلق کن...."

 

ویژگی دیگر حامد همایون فعالیتش در اینستاگرام است. او 676 هزار فالوئر دارد اما به زندگی ایده‌آل گفته:" تعداد فالوئر تا اندازه‌ای برایم مهم بود اما از یک جایی به بعد متوجه شدم دنیای واقعی قشنگ‌تر، مودب‌تر و تمیزتر است و هم این‌که شما در دنیای واقعی خودت را پیدا می‌کنی اما در دنیای مجازی ممکن است گمراه شوی."

 

همایون درباره تیپ و ظاهرش هم گفته:" به نظرم می‌آید آدم باید خودش باشد. خواننده باید با مدل موسیقی‌اش همخوانی داشته باشد. من هم سعی می‌کنم یک تیپ استاندارد مردانه داشته باشم."

 

او روی عینکش تعصب دارد و می‌گوید عینک را برنخواهد داشت:" من اگر عینکم را بردارم که دیگر حامد همایون نیستم."

 

نکته آخر این‌که حامد همایون امسال کمتر کنسرت خواهد داد چون می‌خواهد تمرکزش را روی آلبوم جدیدش بگذارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
مهدی 1401/11/28
مثل اینکه پیدا کردم 😂
مهدی 1401/11/28
خیلی ممنون از سایتتون چرا هیچ عکسی از برادرشون نیست؟برادرشون معلم ما هست ولی عکسی ازش در اینترنت ندیدم 🤔
فاطمه فتحی زاده 1399/09/16
حامدهمایون خواننده ای زیبامهربان خوش تیپ است من واقعا حامدهمایون رادوست دارم وامیدوارم درکارهایت موفق باشی خیلی دوست دارم
مقدسه ♥ 1399/03/24
بسیار خواننده خوب و خوش تیپ است ومن خیلی دوستش دارم ومرسی که پرسپولیسی هستی♥♥♥♥
@):- 1399/02/15
عااااالییی
یگانه 1398/12/08
بسیارجالب بودوهرچیزی که مربوط به حامدهمایون باشه ازلحاظ من به اون نمره بی نهایت تعلق میگیره عالی ترازاین دیگه چیه؟
فاطمه حسینی 1397/11/21
حامد همایون

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.