2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
با موهای فر چه کنیم

با موهای فر چه کنیم

بعد از حمام كه موها هنوز خيس هستند از اسپرى هاى دوفاز كه هم داراى نرم كننده هستند هم آبرسان، استفاده كنيد تا فرها خوش حالت تر شوند.

دوات آنلاین-اين روزها بسيارى از چهرهاى معروف در هنر و ورزش با موهاى طبيعى خود كه فر هست در رسانه ها ظاهر مى شوند و نه تنها منعى براى مخفى كردن موهاى فرفرى خود ندارند بلكه داشتن موهاى پرپشت و فرشان را يك نقطه قوت مى دانند.

 

با موهای فر  ظاهرتان جوان تر به نظر مى رسد و حس رهايى و آزادى بیشتری را منتقل مى كند. موهاى فرفرى به شما یک استايل پر جنب و جوش و تازه می دهد،  بى آنكه لازم باشد تلاش خاصى انجام دهيد.

 

از آنجایی که موهای فر  معمولا حجم و بافت دارد ، برای طیف وسیعی از مدل هاى مو مناسب است؛ می توانيد آن را ببنديد يا ببافيد، یا حتا به همان شكل طبيعى آزاد و رهايش كنيد.

 

موهاى فر به دليل حجم و بافتى كه دارد ديرتر كثيف مي شود و حجم مارپیچی موها ريشه ها را مى پوشاند و  در صورت چرب شدن موها باز هم فرصت داريد كه به حمام برويد.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب مدل مو

 

اغلب جنس موهاى فر ، ضخيم و زبر است براى همين بهتر است هنگام شست و شو از شامپوهاى داراى نرم كننده استفاده كنيد.

 

نرم كننده ها ، فرم دهنده ها و آبرسان ها دوستانِ خوبِ موهاى فر هستند.

 

تلاش نكنيد موهاى فر را صاف كنيد تنها كافيست اجازه دهيد موها حالت طبيعى خودشان را حفظ كنند.

 

بعد از حمام كه موها هنوز خيس هستند از اسپرى هاى دوفاز كه هم داراى نرم كننده هستند هم آبرسان، استفاده كنيد تا فرها خوش حالت تر شوند.

 

به خانم هاى موفرفرى پيشنهاد مى كنيم بعد از حمام زمانى كه موها نزديك به خشك شدن است موهايشان را ببافند تا فرداى آن روز فرهاى مرتب و يك دستى داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید: فرمول‌های طلایی برای داشتن موهای زیبا

 

انواع موهای فرفری

 

موهای فرفری بر اساس ضخامت و اندازه مارپیچ به سه دسته  تقسيم می شوند:

 

نوع (خوب / نازک): این نوع دارای حلقه های مارپیچی بزرگ و شل است  این نوع موها درخشان و حساس به آب و هوا است.

فرهای بزرگ را مي توانيد جمع كنيد و چندتايى از آنها را در اطراف صورت رها كنيد. با اين كار صاحب  يك نگاه نرم و زنانه مى شويد.

 

نوع ( متوسط ): این نوع  پرپشت و  دارای پیچ و تاب های واضح و مشخص است. رشته مو ها ضخامت متوسط دارند. اين نوع موها به مرطوب کننده هاى قوی تر نیاز دارند.

 

اين مدل موى فر را رها بگذاريد اطراف صورتتان قرار بگيرد. حجم و حالت موها به اندازه كافى جذاب است.

 

نوع (سيم تلفنى و ريز) : این نوع مو ترکیبی از حالت  فنری و سيم تلفنى است كه فرهاى ريز و تو در تو دارد.

 

بیشتر بخوانید: چگونه موهای خوشبو داشته باشیم

 

اين نوع مو را مي توانيد جمع كنيد و بالاى سر مثل تاج ببنديد تا صورت‌تان بيشتر ديده شود.

 

 بهتر است فرفرى ها از شانه هاى دندانه درشت مخصوص موهاى فر استفاده كنند تا برس. پيش از شانه كردن، موها را با روغن نارگيل، بادام و يا آرگان چرب كنيد . اين كار مانع خرد شدن موها مى شود . البته انواع اسپرى هاى ضد گره نيز به شما كمك مى كند تا راحت تر موهايتان را شانه كنيد.

 

نویسنده: مهناز چترفیروزه

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.