2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
اصول خوش‌تیپی در تابستان
مقدی شامیریان طراح لباس و استاد دانشگاه درباره ویژگی های لباس های تابستانی توضیح داد:

اصول خوش‌تیپی در تابستان

رنگ های شادی مثل زرد، نارنجی، سبز و آبی و ترکیب اینها با هم حس و حال تابستان را منتقل می کند و به آدم حس سرزندگی و نشاط می دهد.

دوات آنلاین-هر فصلی لباس مناسب و خاص خودش را می طلبد. اگر ندانیم در تابستان گرم و آفتاب سوزانش چطور لباس بپوشیم قطعاَ به مشکل برمی خوریم و جزو آدم هایی می شویم که برای تمام شدنش لحظه شماری می کنیم. با رعایت چند نکته ظریف درباره جنس، رنگ، طرح و ... می توان روزهای داغ این فصل را لذت بخش و خوشایند تر کرد.

 

مقدی شامیریان طراح لباس و استاد دانشگاه درباره پارچه های مناسب این فصل می گوید: پارچه های مناسب تابستان پارچه هایی با درصد نخ و الیاف طبیعی بیشتر هستند . بهتر است به جای پارچه های نایلونی یا کشی که درصد مواد بیشتری دارند سراغ پارچه های نخی برویم.

 

بیشتر بخوانید: چه کفش‌هایی برای بهار و تابستان مناسب است؟

 

این طراح لباس معتقد است : انتخاب پارچه هایی با رنگ های روشن مناسب ترین انتخاب برای این فصل است چون علاوه بر اینکه نور را منعکس می کند و گرما را هم در خود نگه نمی دارد. رنگ های شادی مثل زرد، نارنجی، سبز و آبی و ترکیب اینها با هم حس و حال تابستان را منتقل می کند و به آدم حس سرزندگی و نشاط می دهد.


خصوصا در مسافرت ها که افراد راحت تر و رهاتر هستند انتخاب لباس های رنگی و طرح دار حس بهتری دارد حتا برای آدم هایی که در حالت معمول و روتین زندگی از لباس های رنگی استفاده نمی کنند.

 

بیشتر بخوانید: اصول انتخاب رنگ لباس بر اساس سن


مقدی شامیریان درباره مدل های مناسب این فصل نیز معتقد است: مدل های گشاد  و آزاد که حرکت دارند و از پارچه نازک تهیه شده اند نیز نسبت به مثلا آستین های جذب و چسبیده به بازو انتخاب بهتری هستند.  


خانم ها می توانند با پوشیدن دامن های بلند، چین دار و طبقه طبقه  با رنگ های شاد و پارچه های خنک به همراه یک صندل راحت از تابستان لذت ببرند و شیک به نظر بیایند.
این طراح لباس درباره انتخاب کیف مناسب این فصل معتقد است کیف هایی که با الیاف طبیعی مثل پارچه های کتان و نخ تهیه شده اند گزینه خوبی هستند هرچند استفاده از کیف های چرمی هم محدودیتی وجود ندارد به شرط اینکه با صندل هماهنگ باشد و فرم رسمی نداشته باشد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.