2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
واکنش سلبریتی‌ها به بازی ایران-اسپانیا

واکنش سلبریتی‌ها به بازی ایران-اسپانیا

ستاره‌های دنیای سینما به بازی زیبای ایران مقابل اسپانیا واکنش نشان دادند.

دوات آنلاین-ستاره‌های دنیای سینما به بازی زیبای ایران مقابل اسپانیا واکنش نشان دادند. برخی از این واکنش‌های اینستاگرامی را ببینید:

 

 

 

مهناز افشار با انتشار تصویری از بازیکنان تیم ملی نوشت: «بهتون افتخار می کنیم، سربالا به پیش.»

 

 

 

 

 

 

 

نوید محمدزاده هم از زحمات بازیکنان تیم ملی قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

 

حبیب رضایی هم با اشاره به حرکت تکنیکی وحید امیری و لایی که به پیکه انداخت نوشت: «برای این لحظه میشود یک فریاد از نای جان کشید...این خلاصه بازی است و راهی که باز می شود از میان آنهمه ادعا و امکانات ‌با تیمی یک دل از جنس یوز و‌دانش کیروش و یک جهان لیاقت... ما الان شجاع ترین تیم‌تاریخ را تماشا کردیم. نوش جان چشمانمان.»

 

 

 

 

 

مهراب قاسم خانی هم از کارلوس کی روش تقدیر کرد.

 

 

 

امیرمهدی ژوله هم درباره بازی اینطور نوشت: «نه نود دقيقا دفاع بي نقص جلوي مراكش،نه يك نيمه دفاع جانانه جلوي اسپانيا ،نه گل مفتي كه بازي قبل زديم،نه گل مفتي كه امروز خورديم،براي من لايي كلاس جهاني وحيد اميري به پيكه از اين جام ميماند و نگاه يازده بازيكن كه از زدن گل به اسپانيا ورزشگاه را روي سرشان گذاشته بودند،به دست زشت داور كه آفسايد را نشان ميداد. حالا بايد پرتغال را ببريم.بعد از اين دو جنگ گلادياتوري ،بدن ها اگر ياري كند چرا كه نه. ببين كيروش و مردانش چه متوقع مان كرده اند.»

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.