2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
 اعترافات عاملان2قتل خانوادگی

اعترافات عاملان2قتل خانوادگی

یکی از این متهمان مردی است که دخترش را به قتل رسانده و متهم دوم دختری است که مادرش را از پا دراورده است.

دوات آنلاین-پرونده متهمان دو جنایت خانوادگی روی میز قضات دادگاه قرار گرفته و آنها به‌زودی پای میز محاکمه خواهند رفت. یکی از این متهمان مردی است که دخترش را به قتل رسانده و متهم دوم دختری است که مادرش را از پا دراورده است.

 

پرونده اول زمانی تشکیل شد که از بیمارستانی به کارآگاهان پلیس آگاهی فارس خبر دادند زنی جوان که به کما رفته بود، فوت شده و به احتمال زیاد به قتل رسیده است زیرا دور گلویش آثار کبودی وجود دارد و به نظر می‌رسد این زن را خفه کرده‌اند.

 

وقتی ماموران به بیمارستان رفتند تحقیقات خود را آغاز کردند و فهمیدند متوفی زنی به نام لاله بود که همراه شوهرش در طبقه بالای خانه پدرش زندگی می‌کرد. از آنجا که تمام شواهد نشان می‌داد این زن در خانه به قتل رسیده است پلیس ابتدا به شوهر او ظنین شد اما در همان بازجویی‌های اولیه معلوم شد اگرچه این زن و شوهر با هم اختلافاتی داشتند اما مرد جوان در این قتل دست نداشته است. پس از آن نام پدر مقتول به‌عنوان متهم در پرونده ثبت شد و کارآگاهان که پی برده بودند این مرد از زمان انتقال فرزندش به بیمارستان فراری شده است با طرح‌ریزی عملیاتی ویژه به تعقیب او پرداختند و توانستند وی را شناسایی و بازداشت کنند.

 

مرد میانسال بعد از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و به کشتن دخترش اعتراف کرد. او گفت:" من و لاله از مدت‌ها قبل بر سر مسائل مختلف با هم اختلاف داشتیم و هر از گاهی مشاجره می‌کردیم. از رفتارهای او به‌ستوه آمده بودم و دیگر تحمل نداشتم تا این‌که روز حادثه به خانه ما آمد. او بسیار ناراحت و پریشان بود. علت را که پرسیدم فهمیدم باز با شوهرش دعوا کرده است. به او انتقاد کردم و  گفتم بهتر است رفتارش را اصلاح کند اما او تهدید کرد از خانه خواهد رفت این حرفش مرا به‌شدت عصبانی کرد طوری که دستم را دور گلویش حلقه کردم و آنقدر فشار دادم تا او از هوش رفت. بعد از این اتفاق در حالی‌که خیلی ترسیده بودم از همسر و دامادم کمک خواستم و آن دو دخترم را به بیمارستان رساندند. من هم از ترسم فرار کردم البته آن زمان لاله هنوز زنده بود و نفس می‌کشید."

 

این مرد اکنون در انتظار برگزاری جلسه محاکمه به‌سر می‌برد.

 

متهم دوم که کیفرخواست علیه‌اش صادر شده دختری است که مادر 60 ساله‌اش را کشته است. این دختر که تا مدتی بعد از قتل فراری بود در جریان تحقیقات تخصصی پلیس به دام افتاد و به جرمش اعتراف کرد.

 

تحقیقات پیرامون این پرونده از وقتی آغاز شد که یکی از همسایه‌های زن 60 ساله در تماس با پلیس از مرگ او خبر داد. وقتی ماموران به خانه این زن رفتند و جسد را مشاهده کردند به پرس‌وجو از همسایه پرداختند. او گفت: من با شنیدن صدای داد و فریاد به خانه همسایه‌مان آمدم و این زن را دیدم که روی زمین افتاده بود. دخترش هم با لباس بیرون کنارش ایستاده بود که با دیدن من فرار کرد.

 

ماموران در همان بررسی‌های اولیه پی بردند زن 60 ساله بر اثر خفگی جان باخته است به همین دلیل تعقیب دختر او را آغاز کردند اما هر بار که ردی از این دختر به دست می‌اوردند او شهر محل اختفایش را تغییر می‌داد تا این‌که در نهایت به دام افتاد.

 

دختر جوان ضمن اعتراف به قتل مادرش گفت: اختلافات من و مادرم آنقدر شدید بود که بی‌خواب شده بودم این بی‌خوابی اذیتم می‌کرد. روز حادثه مادرم فکر کرد من قصد دارم از خانه بیرون بروم برای همین سعی کرد مانع‌ام شود من هم که عصبانی شده بودم او را با طناب خفه کردم و فراری شدم. می‌دانستم پلیس در تعقیبم است برای همین جرات نداشتم به هتل یا مسافرخانه بروم و مرتب محل سکونتم را تغییر می‌دادم. در این مدت به شدت عذاب وجدان داشتم و هر شب کابوس می‌دیدم. سرانجام تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم اما قبل از آن دستگیر شدم."

 

این دختر نیز اکنون در زندان منتظر است تا جلسه محاکمه‌اش برگزار شود.

 

منبع: شرق

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.