2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
قتل شوهر با همدستی 2مرد

قتل شوهر با همدستی 2مرد

زنی که با همدستی دو مرد شوهر خود را به قتل رسانده است در بازجویی‌های پلیسی به جرمش اعتراف کرد.

دوات آنلاین-زنی که با همدستی دو مرد شوهر خود را به قتل رسانده است در بازجویی‌های پلیسی به جرمش اعتراف کرد.

 

رسیدگی به این پرونده زمانی آغاز شد که زنی به نام محبوبه به پلیس آگاهی استان فارس رفت و خبر داد شوهرش به نام مجید گم شده است. او گفت: مجید سوار بر خودرواش برای انجام کاری از خانه بیرون رفت اما دیگر برنگشت و به تلفن‌اش هم جواب نمی‌دهد به همین دلیل نگران شدم و تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس اطلاع بدهم.

 

ماموران بعد از آن‌که مشخصات مجید را دریافت کردند به تلاش برای یافتن ردی از او پرداختند اما نام این مرد در هیچ‌یک از مراکز انتظامی و درمانی و پزشکی قانونی ثبت نشده بود. به این ترتیب ردیابی‌های اولیه بی‌نتیجه ماند تا این‌که دو روز بعد به کارآگاهان خبر رسید جسد مردی در خارج از شهر پیدا شده است. وقتی ماموران به آنجا رفتند مشاهده کردند جنازه داخل خودرویی قرار دارد که از بلندی سقوط کرده است.

 

بررسی مشخصات خودرو و مرد متوفی فاش کرد این مرد همان مجید است . به این ترتیب جسد او در حالی‌که ابتدا گمان برده می‌شد او در یک سانحه رانندگی جان باخته به پزشکی قانونی منتقل شد تا این‌که متخصصان بعد از انجام آزمایش‌های اولیه اعلام کردند مرگ مجید هیچ ربطی به سقوط خودرواش ندارد و او بر اثر مسمومیت دارویی جان باخته و به نظر می‌رسد فرد یا افرادی از قصد جسد او را از بلندی پرت کرده باشند. این‌گونه بود که کاراگاهان یقین یافتند قتلی به وقوع پیوسته است. در این میان همسرم مجید مظنون شماره یک پرونده بود.

 

ظن پلیس نسبت به محبوبه زمانی بیشتر شد که کارآگاهان دریافتند این زوج با هم اختلافاتی داشتند. به این ترتیب زن جوان بازداشت شد. او که ابتدا ادعا می‌کرد از ماجرای مرگ شوهرش بی‌اطلاع است در بازجویی‌های تکمیلی به طراحی و اجرای نقشه مرگبار اعتراف کرد. او گفت: مجید خیلی مرا اذیت می‌کرد و ما با هم به‌شدت اختلاف داشتیم اما او حاضر نبود من را طلاق بدهد تا دنبال زندگی خودم بروم. در این شرایط با دو مرد که از بستگانم بودند درددل کردم و انها وقتی ماجرا را شنیدند قبول کردند به من کمک کنند تا از دست همسرم خلاص شوند. آنها طبق نقشه قبلی روز حادثه به‌عنوان مهمان به خانه ما آمدند بعد ما به شوهرم خوراکی مسموم خوراندیم. او بعد از خوردن ان بی‌هوش شد و بعد از چند دقیقه فهمیدیم جان باخته است. بعد از ان دو همدستم جسد را از خانه بیرون بردند."

 

ماموران بعد از شنیدن اعترافات این زن دو همدست او را بازداشت کردند. مردان جوان در بازجویی‌ها به مشارکت در این قتل اعتراف کردند . یکی از انها گفت: من دلم برای محبوبه سوخت. شوهرش خیلی او را اذیت می‌کرد به همین دلیل هم تصمیم گرفتم به او در این قتل کمک کنم. بعد از فوت مجید جسد را داخل خودرواش گذاشتیم و به منطقه‌ای خلوت در خارج از شهر رفتیم. بعد هم ماشین را از بلندی پرتاب کردیم تا این‌طور به نظر برسد که او تصادف کرده و وفت شده است."

 

بنا به این گزارش متهمان اکنون در بازداشت به سر می‌برند  و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

 

منبع: شرق

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.