2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل؛  پایان عشق پسر ثروتمند به دخترفقیر

قتل؛ پایان عشق پسر ثروتمند به دخترفقیر

فرهاد یک ماشین شاسی بلند گرانقمیت داشت من هم از ماشینش خوشم آمد و با او دوست شدم وقتی رابطه ما بیشتر شد او به من علاقه‌مند شد. من این موضوع را به مادرم گفتم.

دوات آنلاین-

رابطه عاشقانه دختر فقیر با جوان ثروتمند زمانی رنگ خون گرفت که مادر این دختر برای به دست آوردن پول پسر را کشت و جسدش رامثله کرد.

 

به گزارش خبرنگار دوات آنلاین یک سال قبل خانواده جوانی به نام فرهاد به ماموران خبر دادند که این جوان گم شده است. آنها که در شمال تهران زندگی می‌کردند به پلیس گفتند فرهاد برای دیدار با دوستی از خانه بیرون رفته اما نگفته قرار است چه کسی را ببیند و بعد از چند ساعت هم دیگر تلفنش را جواب نداده است.

 

وقتی ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند متوجه شدند فرهاد آخرین بار با جوانی به نام کاوه صحبت کرده و با او نیز به سمت جنوب تهران رفته است.

 

کاوه به ماموران گفت: بعد از اینکه فرهاد را دیدم گفت برای شام در خانه مادر دختر مورد علاقه‌اش عاطفه دعوت دارد. من گفتم مگر مادر عاطفه در جریان رابطه شما قرار دارد او هم جواب داد عاطفه موضوع را به مادرش گفته است. از آنجایی که فرهاد به شدت به عاطفه علاقه‌مند شده بود تصمیم داشت با او ازدواج کند و از اینکه با مادر عاطفه دیدار داشته باشد ترسی نداشت. من و فرهاد بعد از یکی دو ساعت از هم جدا شدیم و دیگر از فرهاد خبرندارم .

 

به این ترتیب عاطفه از سوی پلیس شناسایی و برای توضیح به دادسرا احضار شد. این دختر ادعا کرد خبری از فرهاد ندارد. او گفت: قرار بود فرهاد به خانه ما بیاید اما نیامد و من هم از او خبر ندارم و تلفن‌هایم را جواب نداده است.

 

رفتارعاطفه نشان می‌‌داد او چیزی را پنهان می‌کند. بنابراین مورد بازجویی بیشتر قرار گرفت و در نهایت لب به اعتراف گشود و گفت: من و مادرم فرهاد را کشتیم.

 

دختر جوان در حالیکه به شدت گریه می‌کرد گفت: وقتی با فرهاد آشنا شدم او به من دل بست. راستش من از خانواده فقیری بودم پدر نداشتم و او از مادرم جدا شده‌ بود و من با مادرم زندگی می‌کردم. ما سختی زیادی تحمل می‌کردیم فرهاد یک ماشین شاسی بلند گرانقمیت داشت من هم از ماشینش خوشم آمد و با او دوست شدم وقتی رابطه ما بیشتر شد او به من علاقه‌مند شد. من این موضوع را به مادرم گفتم. مادرم می‌دانست من به خاطر ماشین فرهاد با او دوست شده‌ام. فرهاد جوان دست و دلبازی بود و هرچه می‌خواستم برایم تهیه می‌کرد. تا اینکه مادرم گفت وقتی فرهاد اینطور تو را دوست دارد و برایت پول خرج می‌کند می‌توانیم از او پول بیشتری بگیریم.

 

متهم در ادامه اعترافاتش گفت: به پیشنهاد مادرم فرهاد را برای شام به خانه دعوت کردم قرار بود ما به او مشروب بدهیم و کاملا مستش کنیم تا رمز کارت هایش را به ما بدهد و ما حسابش را خالی کنیم اما وقتی فرهاد آمد و مادرم به او مشروب داد فرهاد ازخود بی‌خود نشد و کاملا  حواسش جمع بود مادرم حتی قرص‌های روانگردان هم به او داد اما چندان اثر نکرد و فرهاد رمز کارتهای بانکی‌اش را به ما نداد. تصمیم ما این بود که رمز کارتها را بگیریم و فرهاد را رها کنیم اما وقتی او حاضر نشد رمز کارتها را بدهد مادرم دست و پایش را بست تا به زور از او رمز بگیرد که بازهم نتوانست. در نهایت مادرم گفت اگر فرهاد را رها کنیم او ازما شکایت خواهد کرد پس باید او را بکشیم.

 

عاطفه ادامه داد: مادرم و من با ضربات چاقو فرهاد را کشتیم و بعد جسدش را مثله کردیم و به بیرون از خانه بردیم. فکر نمی‌کردم کسی متوجه رابطه ما شود و لو برویم.

 

بعد از گفته‌های عاطفه مادرش فتانه هم بازداشت شد. او نیز به قتل  فرهاد اعتراف کرد و جزپیات را توضیح داد.

 

با تکمیل تحقیقیات و صدور کیفرخواست برای عاطفه ۲۲ ساله و فتانه ۴۰ ساله به اتهام قتل فرهاد ۳۰ ساله پرونده برای رسیدگی به شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و مادر و دختر به زودی محاکمه می‌شوند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.