2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
زنی جسد شوهرش را آتش زد

زنی جسد شوهرش را آتش زد

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از کشف جنایتی در خیابان اسکندری شمالی خبر داد که در آن همسر مقتول ، پس از ارتکاب جنایت اقدام به آتش زدن جسد مقتول و نهایتا دفن کردن جسد در داخل بشکه کرده بود .

دوات آنلاین- معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از کشف جنایتی در خیابان اسکندری شمالی خبر داد که در آن همسر مقتول ، پس از ارتکاب جنایت اقدام به آتش زدن جسد مقتول و نهایتا دفن کردن جسد در داخل بشکه کرده بود .

سرهنگ حمید مکرم ، در توضیح این خبر گفت : ساعت 22:00 یکشنبه مورخه 27/03/1397 خانمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و عنوان داشت که همسرش را به قتل رسانده است . بلافاصله موضوع به کلانتری 148 انقلاب اعلام شد و مأمورین با حضور در محل وقوع جنایت ، در پشت بام یک ساختمان چهار طبقه در خیابان اسکندری شمالی اطلاع پیدا کردند که خانمی 43 ساله اقدام به دفن کردن جسد همسر 58 ساله اش کرده و روی جسد را نیز با سیمان پوشانده است .

با اعلام خبر به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و دادسرای امور جنایی ، تیم بررسی صحنه اداره دهم پلیس آگاهی و بازپرس کشیک ویژه قتل در محل جنایت حاضر ؛ پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" تشکیل و تحقیقات از متهمه (همسر مقتول) آغاز شد .

با توجه به دفن شدن جسد در داخل بشکه ی سیمان ، موضوع جهت خارج کردن جسد به آتش نشانی اعلام شد ؛ با حضور مأمورین آتش نشانی ، جسد از داخل بشکه سیمان خارج و مشخص شد که جسد مقتول پیش از دفن شدن توسط همسرش سوزانده شده است .

 

اعترافات همسر مقتول

 

همسر مقتول با اعتراف صریح به سوزاندن و نهایتا دفن کردن جسد همسرش ، در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : " از همان آغاز زندگی با همسرم اختلافات شدیدی داشتیم و حتی پس از تولد دخترمان این اختلافات همچنان ادامه داشت ... در مورخه 24/03/1397 با همسرم درگیری لفظی پیدا کرده بودم که ناگهان مرا مورد ضرب وشتم قرار داد ... . می دانستم که همسرم علاقه شدیدی به شیرموز دارد ؛ یک لیوان شیرموز آماده کرده و داخل آن داروی خواب آور ریختم . زمانیکه همسرم آبمیوه را نوشید ، بیهوش شد و من پس از چند ساعت به بالای سرش رفتم . بدنش کاملا سرد شده بود و نفس نمی کشید ؛ ترسیده بودم ؛ جسد را داخل پتو پیچیده و [ از محل سکونتمان در طبقه چهارم ] به پشت بام خانه منتقل کردم ؛ جسد را داخل یک بشکه فلزی قرار داده و روی آن بنزین ریختم . شعله های آتش بسیار بلند بود ؛ از ترس اینکه همسایه ها متوجه ی موضوع شوند بلافاصله آتش را خاموش کردم ؛ فردای آنروز مجددا به پشت بام رفته و جسد را اینبار به شیوه ای دیگر آتش زدم اما چون دود ناشی از آتش بسیار شدید بود ، همسایه ی ساختمان روبرو به این موضوع اعتراض کرد و من ناچار به خاموش کردن دوباره ی آتش شدم . گیج و سردرگم شده بودم که با جسد چه کار کنم ؛ ناگهان متوجه کیسه ی  سیمان بالای پشت بام شدم ؛ سیمان را داخل بشکه ریخته و با تهیه بتون جسد را داخل آن دفن کردم . دو روز از این موضوع گذشت ؛ بوی شدید ناشی از فساد جسد ، ساختمان را پر کرده بود و همین موضوع باعث اعتراض شدید همسایه ها شده بود ؛ در مورخه 27/03/1397 و پس از تاریک شدن هوا ، برای پیدا کردن چاره ای برای خلاص شدن از بشکه حاوی جسد به پشت بام رفته بودم که ناگهان دخترم نیز [ برای پیدان کردن علت بوی شدید ناشی از فساد جسد ] به پشت بام آمد و با دیدن بشکه ، به ناچار موضوع مرگ پدرش را با او در میان گذاشتم ؛ سرانجام تصمیم گرفتم تا موضوع را به پلیس اطلاع دهم و به همین علت با [ مرکز فوریت های پلیسی ] 110تماس گرفته و موضوع مرگ همسرم را به پلیس اطلاع دادم " .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به اعتراف صریح متهمه به ارتکاب جنایت و صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، متهمه طی روز جاری ( 28/03/1397 ) و برای انجام معاینات به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات از وی جهت تکمیل پرونده در دستور کار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد " .  

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.