2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
اغفال دختران با وعده ازدواج

اغفال دختران با وعده ازدواج

فردي كه در فضاي مجازي با وعده ازدواج، دختران جوان را اغفال و عكس‌ها و فيلم‌هاي خصوصي آنها را دريافت و از آنها اخاذي مي‌کرد توسط پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.

دوات آنلاین-رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت:  فردي كه در فضاي مجازي با وعده ازدواج، دختران جوان را اغفال و عكس‌ها و فيلم‌هاي خصوصي آنها را دريافت و از آنها اخاذي مي‌کرد توسط پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.

 

سرهنگ مرتضوی در تشریح این خبر گفت: در جريان رسيدگي به شكايت واصله از طرف دختري جوان مبني بر اينكه به دنبال آشنايي با فردي به قصد ازدواج  اقدام به ارسال فيلم‌ها و تصاوير خصوصي براي او نموده، در صورتي كه وي قصد اخاذي و ايجاد مزاحمت داشته است بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

 

اين مقام ارشد انتظامي افزود: شاكي مدعي بود در شبكه‌ اجتماعي تلگرام با فردي آشنا شدم كه پس از برقراري روابط دوستانه با هدف ازدواج با جلب اعتماد، موفق به دريافت تصاوير شخصي و خصوصي و اطلاعات محل سكونت او شده است.

 

 وي تصريح كرد: با انجام اقدامات فني و تخصصي در فضاي مجازي متهم به هويت مسعود.ش 25 ساله شناسايي و دستگير شد.

 

این مقام مسئول بيان کرد: متهم كه در مواجهه با مدارك و مستندات قانوني و پليسي چاره‌اي جز اعتراف به بزه انتسابي نداشت، انگيزه خود را به دست آوردن تصاوير بيشتر از شاكي و سپس اخاذي و  سوءاستفاده غيراخلاقي از وي عنوان نمود.

 

سرهنگ مرتضوي با بیان اینکه اغفال دختران با وعده ازدواج يكي از عوامل اصلي انتشار عكس‌هاي خصوصي در فضاي مجازي است، گفت: با نگاهي به پرونده‌هاي ارجاعي به پليس فتا در مي‌يابيم فضاي مجازي هيچ گاه بستر امن و مناسبي براي آشنايي و همسر گزيني نيست و اين فضا مجازي بوده و نمي‌تواند تضمين كننده اطلاعات صحيحي از چهره واقعي افراد باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.