2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
کلاهبرداری با انرژی‌درمانی

کلاهبرداری با انرژی‌درمانی

متهم بعد از اعتراف به جرمش به مقام قضایی معرفی و رسیدگی به پرونده او در حالی آغاز شد که تاکنون 44 نفر علیه این مرد شکایت کرده و خواستار مجازات او شده‌اند.

دوات آنلاین-مردی که با ادعای درمان بیماری‌ها از طریق انرژی درمانی و هیپنوتیزم از 44 نفر کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

 

مردی چندی قبل به پلیس ارومیه مراجعه و علیه یک دکتر قلابی شکایت کرد. او گفت: همسر من بیماری سختی دارد و تا به حال نزد پزشکان زیادی رفته‌ امانتیجه نگرفته‌ایم. تلاش ما برای درمان همسرم ادامه داشت تا این‌که اتفاقی با مردی که خودش را دکتر کامرانی معرفی می‌کرد آشنا شدم. دکتر کامرانی به من گفت تخصص اصلی‌اش انرژی درمانی و هیپنوتیزم است. او با این ادعا که هر بیماری را درمان می‌کند ما را فریب داد. وقتی همسرم را نزد او بردم کاهرای عجیب و غریبی انجام داد و گفت چند جلسه دیگر هم باید به او انرژی بدهد. او با این ترفند هر دفعه مبالغ کلانی از ما می‌گرفت اما حال همسرم نه تنها بهتر نشد بلکه رو به وخامت رفت بالاخره بعد از مدتی مطمئن شدم تمام ادعاهای این مرد دروغ محض است و تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.

 

ماموران بعد از دریافت این شکایت تحقیقات خود را آغاز کردند اما هنوز در مراحل ابتدایی بودند که افراد دیگری نیز نزد آنها رفتند و علیه دکتر کامرانی شکایت کردند. آنها همگی از افرادی بودند که بیماری‌های صعب‌العلاج داشتند و متهم به آنها وعده داده بود با دادن انرژی درمان‌شان می‌کند.

 

ماموران در تحقیقات خود پی بردند دکتر کامرانی نامی جعلی است. همچنین مشخص شد این متهم هیچ تخصصی در طبابت ندارد و تاکنون 5 مرتبه به اتهام ارتکاب جرایم مختلف از جمله کلاهبرداری روانه زندان شده است.

 

به این ترتیب متهم دستگیر شد. او وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به جرایمش اعتراف کرد و گفت: من با این ادعا که از طریق هیپنوتیزم و دادن انرژی بیماران را شفا می‌دهم افراد مختلف را که مستاصل شده بودند اغفال و از آنها کلاهبرداری می‌کردم و در مجموع از این راه 369 میلیون تومان به دست آوردم.

 

متهم بعد از اعتراف به جرمش به مقام قضایی معرفی و رسیدگی به پرونده او در حالی آغاز شد که تاکنون 44 نفر علیه این مرد شکایت کرده و خواستار مجازات او شده‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.