2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
جناب خان به روسیه نمی‌رود

جناب خان به روسیه نمی‌رود

پیشتر گفته شده بود جناب خان برای جام جهانی به روسیه می رود اما ظاهرا این سفر لغو شده است.

دوات آنلاین-پیشتر گفته شده بود جناب خان برای جام جهانی به روسیه می رود اما ظاهرا این سفر لغو شده است.

 

امیر سلطان احمدی بازیگر و خواننده، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سرانجام سفر جناب خان به روسیه برای بازی های جام جهانی 2018 گفت: تا دیشب بحث سر رفتن به روسیه برای جام جهانی بود؛ اما با توجه به گرفتاری هایی که در ضبط آیتم های خندوانه و رفت و آمد ما به روسیه وجود دارد، احتمال کنسل شدن این سفر بسیار بالاست. خندوانه تازه آغاز به کار کرده و تا پا بگیرد، مسیر زیادی را باید طی کند. همچنین رفتن ما به روسیه و اینکه بخواهیم کارهای جناب خان را برای جام جهانی انجام دهیم، طول می کشد.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای رفتن به روسیه فرصت گذشته است و دیر شده، بیان کرد: ما اگر برای رفتن قصد جدی داشتیم، باید زمان بیشتری را در نظر می گرفتیم و پیش از آن آیتم های جناب خان را در خندوانه ضبط می کردیم که در نبود جناب خان خلأ او در برنامه حس نشود. همچنین دیگر زمانی برای رفتن به روسیه و ساخت آیتم برای جام جهانی نیست و به احتمال خیلی قوی نمی رویم و سفر کنسل است.

 

سلطان احمدی در پایان ضمن ابراز امیدواری درخصوص بازخورد مثبت مخاطبان از ویدئو کلیپ های جام جهانی افزود: پس از ساخت تیزرهایی که برای جام جهانی از سوی ما منتشر شد، امکان این وجود دارد که قطعه های جداگانه ای را برای خندوانه بسازیم، اما هنوز شکل کلی آن درنیامده و کارهای آن به شکل جدی صورت نگرفته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.