2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
ادعای تعرض توسط شوهر دوست‌
شاکی شکایتش را پس گرفت تا بتواند با بچه‌هایش ملاقات کند

ادعای تعرض توسط شوهر دوست‌

این زن چند ماه قبل در شکایتی عنوان کرده ‌بود شوهر دوستش او را مورد آزار و اذیت قرار داده و مزاحمت‌هایی برایش درست کرده و دوستش هم در جریان این موضوع است.

دوات آنلاین-زنی که در شکایتی مدعی‌ شده‌ بود شوهر دوستش به او تعرض کرده‌ است شکایتش را پس گرفت تا بتواند فرزندانش را ببیند.

 

این زن چند ماه قبل در شکایتی عنوان کرده ‌بود شوهر دوستش او را مورد آزار و اذیت قرار داده و مزاحمت‌هایی برایش درست کرده و دوستش هم در جریان این موضوع است.

 

او در توضیح آنچه اتفاق افتاده‌ بود گفت: مدتی قبل با زنی به نام رکسانا در غرب تهران آشنا شدم و با هم رفت و آمد خانوادگی پیدا کردیم و رابطه خیلی گرمی با هم داشتیم تا اینکه یک روز شوهرش من را به خانه‌اش دعوت کرد من فکر کردم مثل همیشه رکسانا هم هست اما وقتی رفتم او نبود و مرد جوان من را مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد از اینکه ازخانه خارج شدم آنقدر ناراحت بودم که تصمیم گرفتم شکایت کنم. بعد از موضوع بود که من متوجه شدم رکسانا هم در جریان ماجرا بوده‌ است.

 

پلیس زن و شوهر جوان را بازداشت کرد. رکسانا در توضیح رابطه‌اش با شاکی گفت: ما با هم دوستان خوبی بودیم و مدتی بود که می‌دانستم شوهرم با شاکی به صورت پیامکی ارتباط دارد اما او را مورد آزار و اذیت قرار نداد و این گفته‌ها نادرست است ضمن اینکه وقتی زن جوان به خانه ما آمد من در خانه بودم و او دروغ گفته که من در منزل نبودم.

 

وقتی نوبت به شوهر رکسانا رسید او هم گفت: من چیزهایی در زن جوان می‌دیدم که می‌دانستم زندگی مشترکش را به خطر می‌اندازد به همین خاطر هم تصمیم گرفتم به او کمک کنم. ارتباط پیامکی ما به همین خاطر بود و من زن جوان را آزار ندادم و او دروغ می‌گوید.

 

امروز قرار بود جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شود. زن جوان وقتی در برابر قضات قرار گرفت گفت: بعد از این حادثه شوهرم من را طلاق داد و دو دخترم را با خودش برد شوهرم گفت تو نمی‌توانی مادر خوبی برای این بچه‌ها باشی و دیگر اجازه نداد من بچه‌هایم را ببینم او معتقد است من نام بچه ها را لکه‌دار می‌کنم. برای اینکه بتوانم بچه‌هایم را ببینم تصمیم گرفتم شکایتم را پس بگیرم و حکم برائت بگیرم چون شوهرم گفته اگر ثابت شود تو با مردی دیگر رابطه نداشتی اجازه می‌دهم بچه‌هایت را ببینی.

 

با توجه به اینکه شکایت از سوی زن شاکی پس گرفته شد حکم برائت برای دو متهم دیگر صادر و پرونده مختومه اعلام شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.