2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
 چطور از انگشتر‌های بندانگشتی  استفاده کنیم؟
یک طراح مد و لباس توضیح داد:

چطور از انگشتر‌های بندانگشتی استفاده کنیم؟

اگر از بنداگشتی‌های استیل یا نقره با طرح‌های فانتزی و ساده استفاده می‌کنید باید لباس‌های اسپورت به تن داشته‌ باشید. اگر لباسی کلاسیک و کاملا مجلسی به تن دارید بهتر است از بنداگشتی طلا و دستبند استفاده کنید.

دوات آنلاین-انگشتر‌های بند انگشتی چند سالی است به اکسسوری‌ مورد توجه خانم‌های جوان تبدیل شده است. این انگشترها البته به گفته طراحان مد مناسب هر دستی نیست و کسانی که این انگشتر‌ها را انتخاب می‌کنند باید به فیزیک دست خود توجه داشته‌ باشد.

 

مهناز چتر فیروزه طراح مد درباره اینکه بند‌انگشتی‌ها مناسب چه نوع دست‌هایی است می گوید: انگشتر‌های بندانگشتی مناسب دست‌هایی با انگشتان کشیده و ظریف است. تمرکز این انگشتر‌ها بر ظرافت دست است و کسانی که انگشت‌های کشیده و ناخن‌های مرتب و لاک‌زده‌ دارند می توانند از این اکسسوری استفاده کنند و به دستان خود زیبایی خاصی بدهند.

او ادامه می‌دهد: انگشتر‌های بند‌انگشتی را می توان در دو انگشت استفاده کرد یا اینکه آن را کنار یک انگشتر بزرگ قرار داد. دستبندهایی با آویزهای متعدد و بزرگ هم می‌تواند در کنار انگشتر‌های بندانگشتی بسیار زیبا باشد اما نکته اینجاست گاهی این انگشتر‌ها را می‌توان به‌صورت تک و بدون هیچ اکسسوری دیگری استفاده کرد. البته بر اساس ترکیب لباسی که به تن می‌کنید می‌توانید انگشتر بندانگشتی را تغییر دهید. مثلا اگر از بنداگشتی‌های استیل یا نقره با طرح‌های فانتزی و ساده استفاده می‌کنید باید لباس‌های اسپورت به تن داشته‌ باشید. اگر لباسی کلاسیک و کاملا مجلسی به تن دارید بهتر است از بنداگشتی طلا و دستبند استفاده کنید.

نکته مهم دیگر در بنداگشتی‌ها این است که حتما همیشه ناخن‌های مرتب و یکدست و لاک زده‌ داشته باشید. چراکه همانطور که گفتم تمرکز این اکسسوری روی ناخن‌ها و کشیدگی انگشتان است. ضمن اینکه جلوه و زیبایی این اکسسوری را چندبرابر می‌کند.

 

از همین کارشناس: روش شیک‌پوشی در دورهمی‌ها

 

بهتر است از بندانگشتی‌هایی با نگین‌های درشت یا طرح‌های خیلی شلوغ استفاده نکنید، این کار زیبایی انگشتان شما را تحت تاثیرقرار می‌دهد. نمی‌توان گفت استفاده از بندانگشتی‌ها سن و سال دارد. این انگشتر‌ها از سوی خانم‌های جوان و دختران نوجوان که دارای دستان ظریف و لاغر و انگشتانی کشیده‌ هستند مورد استفاده قرار می گیرد، چراکه بیشتر دستان افراد کم‌سال ظرافت و درخشندگی دارد اما کسانی که سن بالاتر اما دستانی ظریف دارند هم می‌توانند از این انگشتر‌ها استفاده کنند. ضمن اینکه استفاده از بندانگشتی‌ها حس جوانی را منتقل می‌کند و فرد جوان‌تر به نظر می‌رسد.

 

ببینید: اینجا؛ کافه انگشتر در قزوین

 

چترفیروزه ادامه می‌دهد: به طور کلی باید بگویم انگشتر بندانگشتی اکسسوری خانم‌های جوان و ظریف با دستانی صاف و زیباست و به اندازه اکسسوری‌های دیگر مانند انگشتر‌های معمولی چندان در دستان افراد دیده نمی‌شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.