2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
فرجام رابطه شیطانی زن جوان

فرجام رابطه شیطانی زن جوان

زنی که به اتهام رابطه نامشروع بازداشت شده است در گفت‌وگو با مشاور پلیس خراسان شمالی داستان زندگی‌اش را شرح داد.

دوات آنلاین-زنی که به اتهام رابطه نامشروع بازداشت شده است در گفت‌وگو با مشاور پلیس خراسان شمالی داستان زندگی‌اش را شرح داد. زن جوان چنین گفت:

 

5 سال است ازدواج کردم، همسرم آدم خوب و سر به راهی است. خانواده ام در شهر دیگری زندگی می کنند و چون دلبستگی عاطفی زیادی به آنها داشتم، پس از ازدواج دل کندن از شهر و دیار و خانواده برایم خیلی سخت بود.

 

شوهرم در یک شرکت دولتی کار می کنه و بعضی از شب ها هم که شیفته و مجبوره اداره بمونه. صبح ها که از سر کار به خونه بر می گشت، از فرط بی خوابی و خستگی تا ظهر می خوابید و حتی با من هم زیاد صحبت نمی کرد. مجبور بودم خیلی از کارها و خرید منزل را خودم به تنهایی انجام بدم.

 

بعد از 5 سال متأسفانه نتونستم با کار شوهرم کنار بیام، بعضی شب ها خیلی فکر و خیال می کردم و از ترس سرم رو زیر پتو می کردم و می خوابیدم. هرچند که خواب راحتی نداشتم و تا صبح کابوس می دیدم ولی چاره ای نبود.

 

نه تفریح و نه سرگرمی، کم کم داشتم قاطی می کردم. از مجبوری با گوشی خودم را سرگرم می کردم و بی هدف در شبکه های اجتماعی دور می زدم. دوست داشتم یک اتفاق خوب برام بیفته و زندگیم را از این یکنواختی نجات بده.

 

شوهرم از لحاظ عاطفی برام وقت نمی گذاشت و همین امر مرا تبدیل به یک زن افسرده و غمگین کرده بود. در یک گروه تلگرامی عضو شدم، یک روز بصورت خیلی اتفاقی در این گروه با یک آقایی به نام فرهاد آشنا شدم.

 

فرهاد در صفحه شخصی ام به من پیام داد و بدون اینکه بپرسه متاهلم یا نه ابراز علاقه کرد و از آن روز به بعد با پیام های عاشقانه اش احساسات مرا تحت تاثیر قرار داد، انگار او هم می دانست من تنهام و تیاز به یک هم صحبت دارم.

 

عقلم رو باخته بودم و حسابی خودم را درگیر این رابطه کرده بودم. رابطه مجازی و عاطفی با این آقا منو حسابی وابسته کرده بود. دیگه شب ها ترس نداشتم و ناراحت نبودم که شوهرم کمتر به من رسیدگی می کنه، چون فرهاد در عوض همه کمبودهایم را جبران کرده بود و این مرا دلگرم می کرد.

 

متاسفانه با بی درایتی و بی عقلی تمام رابطه مجازی را به دنیای واقعی کشانده و یک شب که شوهرم شیفت کاری اش بود و فرهاد از نبودش اطلاع داشت، زنگ خونه به صدا در اومد، از چشمی نگاه کردم، ناباورانه فرهاد رو دیدم که پشت در ایستاده و منتظره درو باز کنم. با ترس و لرز در رو باز کردم و فرهاد رو به داخل خونه راهنمایی کردم و آن شب را ...

 

بار اول خیلی عذاب وجدان داشتم ولی هر چه زمان می گذشت این امر برام عادی جلوه می کرد و روابطم با فرهاد بیشتر می شد ولی در عوض فاصله من و شوهرم سردتر شد و حتی با هم صحبت هم نمی کردیم.

 

این که می گن آفتاب پشت ابر نمی مونه بی راه نیست. یک شب که همسرم شیفت بود، با خیال راحت منتظر آمدن فرهاد شدم، او همراه دو تا از دوستاش به منزلم آمده بود، هرچقدر مخالفت کردم، گفت یک ساعت می نشینند، زود می روند. من هم قبول کردم، پس از نیم ساعت فرهاد منو به داخل اتاق خواب کشاند و گفت حرف خصوصی دارد که نمی خواد دوستانش متوجه بشن.

 

در رو بستم. رفتار و حرکاتش مشکوک بود به پشت سرم که برگشتم متوجه حضور دوستای فرهاد شدم، تا خواستم اعتراض کنم، یکی شون گفت: فرهاد شرط رو باختی.

 

انگار مهر خاموشی بر لبانم زده بودند توان داد زدن نداشتم، نامردا سر من شرط بندی کرده بودند. از ترس اینکه همسایه ها متوجه بشن، حرفی نزدم، تهدیدم کردند که اگر صدام در بیاد آبرویم را می برند.

 

متاسفانه یکی از همسایه ها به رفت و آمدهای من مشکوک و متوجه حضور سه مرد غریبه در منزلم شده بود، برای همین به پلیس زنگ زد و پلیس هم منو به جرم رابطه نامشروع با آن سه نفر دستگیر کرد. نمی دانم چطور در چشمان شوهرم نگاه کنم.خیلی پشیمانم و با خیانتم او حق دارد طلاقم بدهد، به خاطر هوس زندگی ام را باختم.

 

نظر کارشناس

 

خانواده یک نهاد مقدس است. ازدواج و تشکیل زندگی زناشویی دارای ارزش و جایگاه ویژه ای است که یکی از اصول زندگی مشترک پایبندی، تعهد و وفاداری زوجین در قبال شریک زندگی است. متأسفانه گاهاً شاهد زیر پا گذاشتن این تعهد از جانب یکی از زوجین هستیم که در خیلی از موارد به از هم پاشیدگی ارکان زندگی می انجامد.

 

خیانت و روابط فرا زناشویی به معناي شكسته شدن پيمان ازدواج است و بدین معنی است که به موجب آن یکی از طرفین به صورت پنهانی قوانین و تعهدات زناشویی را زیر پا نهاده و با فردی جز همسر خود رابطه پنهانی عاطفی یا جنسی برقرار می کند، در برخي مواقع هم فردي كه خيانت مي كند و هم فرد خيانت ديده دچار آسیب می شوند که نتیجه آن از هم پاشیدگی زندگی زناشویی است.

 

علل و عواملی مانند: حس تنوع طلبي، سردي روابط، خلاءهای عاطفی بین زوجین، ازدواج هاي اجباري انتقام گرفتن، برآورده نشدن نیازها و انتظارات زوجین، عدم پاسخگویی به نيازهاي جنسي یکدیگر در بروز خیانت دخیل اند.

 

نویسنده: سروان نساء ایزانلو - روانشناس اجتماعی و مشاور پلیس خراسان شمالی

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.