2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
ساعت خوش در

ساعت خوش در "در ستایش تئاتر و تهران و تله کامیونیکیشن"

«درستایش تئاتر و تهران و تله کامیونیکیشن» عنوان نمایشی است از 18 خرداد ماه برای 12 شب در تئاتر مستقل تهران اجرا می‌شود.

دوات آنلاین-«درستایش تئاتر و تهران و تله کامیونیکیشن» عنوان نمایشی است از 18 خرداد ماه برای 12 شب در تئاتر مستقل تهران اجرا می‌شود.

 

«درستایش تئاتر و تهران و تله کامیونیکیشن» عنوان نمایشی است از 18 خرداد ماه برای 12 شب در تئاتر مستقل تهران اجرا می‌شود.

 

در خلاصه این نمایش آمده است: بازیگری که در برابر ابهت تئاتر و حق هنر بر او و حق خودش بر هنر دچار تردید و استیصال است در نیمه شبی در تئاتری در تنهایی؛ مناجات-واگویه می‌کند. از سرعت افول جامعه ترسان است و خود راابتدا به هنر، بعد به تئاتر، بعد به نقش و بعدتر به تماشاگر وامی‌گذارد.

 

 این نمایش سه اپیزوده، ترکیب پرفرمنس و واقعیت افزوده (Augmented Reality) است. در سه بستر متفاوت به صورت موازی جریان خواهد داشت. یک بخش در اینترنت، یک بخش در سالن اجرا ویک بخش از آن روی تلفن‌های همراه تماشاگران اتفاق می‌افتد. بنابراین پیشنهاد می‌شود تماشاگرانی که بلیت تهیه می کنند حتما صفحه اینستاگرام اجرا را دنبال کنند، حتما  اپلیکیشن مخصوص اجرا را دانلود کنند (یک شب پیش از شروع نمایش از طریق صفحه اینستاگرام) و حتما با تلفن هوشمند و باتری و شارژ اینترنت کافی در سالن حضور یابند. روشن نگاه داشتن تلفن همراه در این اجرا توصیه می‌شود.

 

«در ستایش تئاتر و تهران و تله‌کامیونیکیشن» را نیما دهقانی طراحی کرده و نوشته و  علیرضا کی منش بازیگر اصلی آن است.

 

این نمایش هر شب از ساعت 23 و 30 دقیقه شروع می‌شود و مدت زمان آن بین ۳۰ تا ۱۸۰ً دقیقه است که بسته توان بازیگران و تماشاگران خواهد بود.

 

قیمت بلیت این نمایش برای باکس وسط 40 هزار و برای باکس‌های کناری 35 هزار تومان است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.