2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قصد تعرض به دختربچه در نانوایی

قصد تعرض به دختربچه در نانوایی

نانوا یکدفعه به سمت من حمله کرد و مرا گرفت و می‌خواست به من تجاوز کند اما من جیغ کشیدم و فریاد زدم و همین باعث شد که او من را رها کند بعد هم تا رسیدن به مادرم دویدم.

دوات آنلاین-زن جوانی که مدعی است دخترش توسط یک نانوا فریب خورده و مرد قصد تعرض به او را داشته به دادگاه شکایت کرد.

 

به گزارش خبرنگار دوات آنلاین این زن در شکایتی که به ماموران اعلام کرده مدعی شده است دختر نوجوانش از سوی یک نانوا ربوده شده و مورد آزار قرار گرفته است.

 

او در توضیح آنچه اتفاق افتاده است گفت: دخترم را برای خرید نان به نانوایی فرستادم و خودم هم می‌خواستم خریدهای دیگر را انجام دهم. بعد ازچند دقیقه دیدم دخترم به شدت گریه می‌کند و نانی هم در دستش نیست. او به خانه آمده بود و آنقدر ترسیده بود که نمی توانست حرف بزند. بعد از اینکه او را آرام کردم، خواستم توضیح دهد چه اتفاقی افتاده دخترم گفت مرد نانوا به بهانه ای او را به داخل نانوایی کشانده و قصد تعرض به او را داشته که دخترم از دست او فرار کرده است.

 

هنگامی که دختر نوجوان مورد پرسش ماموران قرار گرفت گفت: وقتی وارد نانوایی شدم مرد نانوا گفت باید خودم نان را از روی میزی که جلوی تنور است بردارم و من هم وارد نانوایی شدم و پول را دادم اما او یکدفعه به سمت من حمله کرد و مرا گرفت و می‌خواست به من تجاوز کند اما من جیغ کشیدم و فریاد زدم و همین باعث شد که او من را رها کند بعد هم تا رسیدن به مادرم دویدم.

 

با توجه به این شکایت مرد جوان بازداشت شد. او اتهاماتش را رد کرد و گفت: دختر نوجوان دچار توهم شده من اصلا چنین کاری نکردم او خود به خود ترسید. ضمن اینکه چون کسی در صف نبود و من هم داشتم نان می‌پختم از او خواستم خودش نان را بردارد او دروغ می‌گوید. من نمی‌دانم چرا ترسید و فریاد زد و مردم را به نانوایی جمع کرد.

 

با توجه به  مدارک به دست آمده پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و تحقیقات در این خصوص ادامه یافت. متهم با قرار بازداشت به زندان فرستاده شد و دادگاه به زودی او را مورد محاکمه قرار می دهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
1397/03/17
برخورد قاطع باید بشه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.