2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
پایان سیاه عشق اینستاگرامی

پایان سیاه عشق اینستاگرامی

متهم عکس‌های همسر شاکی را از روی پروفایل وی برداشته و اقدام به فتوشاپ کردن آنها کرده تا باعث برهم خوردن زندکی مشترکشان شود.

دوات آنلاین-زنی که بعد از آشنایی اینستاگرامی با مردی جوان به امید ازدواج با او از شوهرش جدا شده بود وقتی فهمید فریب‌ خورده است عکس‌های فتوشاپی همسر این مرد را منتشر کرد.

در پی مراجعه مردی به پلیس فتای یزد گفت مدتی است شخصی با هویت نامشخص با ساخت پست‌هایی که عکس‌های فتوشاپ شده و مستهجن همسرش در آنها منتشر شده، باعث سلب آرامش و اعتماد در فامیل و خانواده شده است. به این ترتیب رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند، متهم پرونده را شناسایی و وی را در محل کارش دستگیر کنند .

 

متهم که خانمی 35 ساله و صاحب فرزندی نوجوان بود در بازجویی‌های خود به جرم مرتکب شده خود اعتراف کرد  و گفت: به دلیل مشکلاتی که حدود 4 سال پیش با همسرم داشتم با شاکی در اینستاگرام آشنا شدم و کم کم با توجه به وابستگی ایجاد شده و وعده‌های بی اساس وی، از همسرم جدا شدم.  در ادامه با توجه به اختلاف سنی ما و حضور فرزندم در زندگی، خانواده وی به شدت مخالف ازدواج ما کردند. شاکی پس از مدتی اقدام به ازدواج با دختر دیگری کرد و من نیز در پی تلافی سعی در بر هم زدن زندگی مشترکشان داشتم.

سرهنگ مرتضی ابوطالبی، رییس پلیس فتا استان یزددرباره این پرونده گفت: متهم عکس‌های همسر شاکی را از روی پروفایل وی برداشته و اقدام به فتوشاپ کردن آنها کرده تا باعث برهم خوردن زندکی مشترکشان شود.

 

وی با توجه به انتخاب بستر شبکه‌های اجتماعی از سوی کاربران برای اقداماتی همچون خصومت‌های شخصی و انتقام جویی، به کاربران شبکه‌های اجتماعی توصیه کرد: تهدید به انجام عملی که ممکن است موجب ضرر آبرویی یا شرافتی یا افشای اسرار خصوصی فرد صورت بگیرد و خواه فرد تهدید کننده تقاضای مال به قصد اخاذی کرده باشد یا نه، خود به تنهایی یک جرم مستقل بوده و بر اساس ماده 669 قانون مجازات سلامی « 74 ضربه شلاق» یا «حبس از دو ماه تا دوسال» برای این جرم در نظر گرفته شده است.

 

این مقام مسئول در ادامه با بیان این‌که در این پرونده شاهد سوءاستفاده از تصاویر بارگذاری شده در پروفایل شبکه‌های اجتماعی هستیم، به کاربران توصیه کرد: بهتر است برای پروفایل شبکه‌های اجتماعی از تصاویر جایگزین مثل گل، طبیعت استفاده کرد تا فرصت سوءاستفاده از مجرمان سایبری گرفته شود.

 

سرهنگ ابوطالبی، با توجه به توصیه‌های کارشناسان حوزه خانواده و شواهد و نتیجه‌گیری پرونده‌های ارجاعی به پلیس، به والدین و فرزندان تأکید کرد: عشق‌های کذایی در دوران نوجوانی و جوانی و وعده‌هایی که در این دوران بین افراد رد و بدل می‌شود بی اساس بوده و مسبب آسیب‌های روحی در آینده خواهد بود که لازم است کاربران و والدین به این نکات توجه داشته و حتما وقت بیشتر برای آینده فرزندان خود صرف نمایند.

 


پیشنهاد سردبیر: این نشانه‌ها؛ یعنی مشکوک به ام.‌اس

 

پیشنهاد سردبیر: سوسن پرور: اگر شادکردن مردم خالتوری است افتخار می‌کنم خالتور هستم

 

پیشنهاد سردبیر: تبلیغ خوش‌صدا شدن با جراحی حنجره

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.