2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
تعرض توسط فامیل شوهر

تعرض توسط فامیل شوهر

شوهرم به مسافرت رفته و پسر بزرگم را هم با خودش برده‌بود. من با پسر کوچکم که معلولیت هم دارد در خانه تنها بودیم که خواهرزاده شوهرم وارد خانه ما شد و به سمتم حمله کرد

دوات آنلاین-زن صیغه‌ای که از طرف خواهرزاده شوهرش مورد تجاوز قرار گرفته وقتی به دادگاه مراجعه کرد گفت زندگی‌اش چنان تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته که شوهرش قصد دارد از او جدا شود.

 

زن جوان زمستان سال گذشته با پلیس تماس گرفت و گفت از سوی یکی از اقوامش مورد تجاوز قرار گرفته‌ است. او در توضیح شکایتش به پلیس گفت: شوهرم به مسافرت رفته و پسر بزرگم را هم با خودش برده‌ بود. من با پسر کوچکم که معلولیت هم دارد در خانه تنها بودیم که خواهرزاده شوهرم وارد خانه ما شد و به سمتم حمله کرد و مرا مورد تجاوز قرار داد. من خیلی سعی کردم مقاومت کنم اما نشد و او به من تعرض کرد.

 

با توجه به شکایت این زن مرد جوان بازداشت شد، متهم پذیرفت وارد خانه‌ دایی‌اش شده اما مدعی شد تجاوزی در کار نبوده‌ است. با تکمیل تحقیقات اولیه پرونده برای محاکمه آماده شد. روز گذشته زن جوان در شعبه چهار حاضر شد و در توضیح آنچه اتفاق افتاده بود و زندگی شخصی‌اش گفت: من صیغه 99 ساله شوهرم بودم و سال‌های زیادی هم بود که با هم زندگی می‌کردیم. زندگی خوبی با شوهرم داشتم و از او صاحب دو فرزند شدم. فرزند بزرگم که 12 ساله‌است روز حادثه با پدرش به مسافرت رفته بود. شوهرم مسافرت یک روزه کاری داشت و پسر بزرگم را هم با خودش برد، چون من یک فرزند معلوم 6 ساله دارم که نگهداری از او کار سختی است و نمی‌توانستم از هر دو فرزندم تنهایی مراقبت کنم. خواهرزاده شوهرم همسایه دیوار به دیوار ما است. او فهمیده بود که دایی‌اش درخانه نیست. وارد خانه ما شد و من را مورد تجاوز قرار داد.

 

زن جوان ادامه داد: زندگی من به‌شدت تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته شوهرم دچار مشکل عصبی شده و زندگی‌ام در آستانه فروپاشی است. شوهرم تصمیم گرفته من را طلاق دهد و گفته‌است  مهریه‌ را هم می‌دهد و از من خواسته خانه‌اش را ترک کنم. خودم هم زن تنهایی هستم و نمی‌دانم بعد از این جدایی باید چه کنم. وضعیت روحی‌ام خوب نیست مدتهاست که به پزشک مراجعه می‌کنم و از همه چیز وحشت دارم.

 

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من این حرف‌ها را قبول ندارم، این زن دروغ می‌گوید و با من بد است. من کاری نکردم. هرچند ما همسایه دیوار به دیوار هستیم و من هم می‌دانستم دایی‌ام در خانه نیست ولی کاری نکردم و اتهام را قبول نمی‌کنم.

 

با پایان گفته‌های متهم هیات قضات برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.

 

 


پیشنهاد سردبیر: تاثیر عمل‌های زیبایی بر شخصیت افراد

 

پیشنهاد سردبیر: شهر زیرزمینی اویی؛ یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان

 

پیشنهاد سردبیر: زندگی تکان‌دهنده زنی که خودخواسته به ایدز مبتلا شد

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.