2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل دختر ٩ ساله با انگیزه دزدیدن کلیه‌ها

قتل دختر ٩ ساله با انگیزه دزدیدن کلیه‌ها

قتل دختری 9 ساله که گفته می‌شود با انگیزه سرقت کلیه‌هایش کشته شده است، موضوع خبری است که روزنامه شهروند منتشر کرده است.

دوات آنلاین-قتل دختری 9 ساله که گفته می‌شود با انگیزه سرقت کلیه‌هایش کشته شده است، موضوع خبری است که روزنامه شهروند منتشر کرده است.

این روزنامه نوشت:

 

روز ٣٠ اردیبهشت امسال بود که عاطفه ٩ ساله ساعت ٢ بعدازظهر در روستای گزشاهان شهرستان دلگان در مسیر خانه پدربزرگ خود به شکل مرموزی گم شد.

 

جست‌وجوها برای یافتن عاطفه بی‌ثمر ماند تا این‌که ماجرای گم شدن عاطفه با جنایتی هولناک گره خورد که در پس آن پسرعموی ٢٨ساله‌اش قرار داشت. پدربزرگ عاطفه درباره این جنایت گفت: خانه عاطفه و پسرعمویش در همسایگی یکدیگر بود و هیچ‌گونه کینه و مشکلی با یکدیگر نداشتند. وی ادامه داد: پسرعموی عاطفه سابقه‌دار است و احتمالا برای سرقت کلیه‌های عاطفه او را کشته است، زیرا زمانی که جسد کشف شد پنج کیلو بیشتر وزن نداشت. پدربزرگ عاطفه گفت: قاتل روز اول جسد را پس از این‌که در نزدیکی رودخانه‌ای به آتش کشید، دفن کرد. اما روز جمعه پس از این‌که متوجه شد راز جنایتش درحال لو رفتن است، جسد را نبش قبر کرد و قصد داشت آن را در نزدیکی خانه پدری‌اش مخفی کند تا با این صحنه‌سازی از لو رفتن این‌که در قتل عاطفه نقش دارد، جلوگیری کند. وی بیان کرد: اکنون قاتل دستگیر شده و در اختیار ماموران پلیس آگاهی است.

 

بنابر گزارش پلیس، شخصی این جنازه را به این منطقه آورده و بلافاصله متواری شده که با اجرای طرح مهار، متهم حوالی روستای چاه کیچی دستگیر شد و به جرمش اعتراف کرد، اما به دلیل نداشتن وضع روحی مناسب به بهداری منتقل شد تا در زمان مناسب انگیزه قتل بررسی شود.

 

 


پیشنهاد سردبیر: تشخیص شخصیت افراد از روی غذاهای مورد علاقه‌

 

پیشنهاد سردبیر: فیلمی از زیباترین روف‌گاردن‌ها(1)

 

پیشنهاد سردبیر: قلعه تنکا؛ پیشنهادی برای گردشگری

 

 

 

 

 

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.