2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
دام سیاه برای دختر جوان

دام سیاه برای دختر جوان

فریب پسری به نام شهرام را خوردم. برخلاف تصور ذهنی که برادر و پدرم از مرد برایم ساخته بودند، او مهربان، گرم و صمیمی بود. همیشه دوست داشت با من باشد و با دوستت دارم‌های او آرام می‌شدم...

دوات آنلاین-دختری جوان بعد از این‌که به پسری اعتماد کرد و در دام شیطانی او گرفتار شد نزد پلیس رفت و داستان زندگی‌اش را شرح داد تا بتواند از مشاوران کمک بگیرد. دختر جوان داستان زندگی‌اش را این‌طور تعریف کرد:

 

زندگی خوبی داشتیم و به قول معروف، همه اطرافیان غبطه زندگی ما را می خوردند اما خبر از فقر پنهان عاطفی ما نداشتند! حسرت یک جمله احساسی پدر را داشتم؛ اگرچه همه چیز برام مهیا بود ولی من تشنه یک کلمه "دوستت دارم" پدر بودم؛ او هیچ وقت برای من وقت نداشت و همیشه درگیر کار شرکت و در سفر بود.

 

مادرم نیز دست‌کمی از پدرم نداشت؛ همه‌اش درگیر رفیق‌بازی، تلگرام و اینستاگرام بود و من تنهای تنها بودم.

 

تا اینکه روزی فریب پسری به نام شهرام را خوردم. برخلاف تصور ذهنی که برادر و پدرم از مرد برایم ساخته بودند، او مهربان، گرم و صمیمی بود. همیشه دوست داشت با من باشد و با دوستت دارم‌های او آرام می‌شدم.

 

از شهرام هیچی نمی‌گرفتم؛ حتی برایش خرج هم می‌کردم و او محبت نثارم می‌کرد و من غافل از تله‌ای بودم که در انتظارم است.

 

قصد داشت همین روزها به خواستگاریم بیاید. یک روز به من گفت که مادرش قصد دیدنم را دارد و مرا سوار ماشین کرد تا به منزلشان ببرد؛ اما در راه متوجه شدم که دارد از شهر خارج می شود! گفت که یک ویلا در خارج از شهر دارند و مرا دم در یک ویلا برد و در را باز کرد و وارد ویلا شدیم. کسی آنجا نبود! گفتم: "مادرت کو؟!" گفت: "الان می آید." بعد از چند دقیقه در باز شد و دوستان شهرام وارد شدند و ... .

 

من دیگر روی برگشت به خانه را ندارم. شهرام مرا بی‌آبرو کرد و از من فیلم گرفت. نمی دانم چه کنم؛ آرزویی جز مرگ ندارم. دیگر از جنس مردان متنفر شده‌ام و محبت آنها را دروغین می بینم؛ دنیا برایم پوچ و بی ارزش است.

 

بیشتر بخوانید: زنی که توسط دوست شوهرش اغفال شد

 

تحلیل کارشناس

 

این بخشی کوچک از زندگی و مشکل اغلب خانواده هاست! به دلیل زندگی ماشینی و مشغله های کاذب در فضای حقیقی و مجازی، از نیاز روحی و عاطفی فرزندان و هریک از اعضای خانواده و حتی خودمان غافل شده‌ایم و وقتی این نیاز مهم  برآورده نمی شود، افراد برای برآورده سازی این نیاز روحی، به بیراهه می روند و در دام اشخاص فرصت طلب می افتند.

 

همیشه داستان فقط هتک آبرو نیست؛ گاهی همراه با وقوع بزه هایی است که جبران آن غیر ممکن است؛ درخصوص اغفال دخترانی مثل این دختر، مقصر کیست؟ چه کسی باید در مورد دام هایی که اشخاص فرصت طلب در بیرون گذاشته اند، با او صحبت می کرد؟

 

فقر محبت یکی از بدترین فقرهاست. پدر و مادر وظیفه مهمی در این خصوص دارند که باید فرزندان خود را از عشق و محبت سیراب کنند تا در دام هوس بازان گرفتار نشوند.

 

تهیه و تنظیم: حسن اسماعیلی کارشناس معاونت اجتماعی پلیس مازندران

 

 


پیشنهاد سردبیر: خانه‌تان را با باغ شیشه‌ای زیبا کنید

 

پیشنهاد سردبیر: گزارش تصویری از قلعه پرتغالی‌ها در جزیره هرمز

 

پیشنهاد سردبیر: رازهای ساده شیک‌پوش بودن بدون خرید لباس نو


12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.