2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سوسن پرور: اگر شادکردن مردم خالتوری است افتخار می‌کنم خالتور هستم

سوسن پرور: اگر شادکردن مردم خالتوری است افتخار می‌کنم خالتور هستم

از نظر من شاد کردن و خنداندن مخاطب و مردم در هر شرایطی ارزشمند است.

دوات آنلاین-اگر شادکردن مردم خالتور بودن است افتخار می‌کنم خالتور هستم. این را سوسن پرور گفته است. این بازیگر اراکی 43 ساله را از فیلم سینمایی"رد کارپت" و مجموعه‌هایی مثل روزگار قریب، بزنگاه و خوب بد زشت به خاطر داریم. او در گفت‌گو با میزان گفته است من آن آدمی نیستم که کارهای سطحی و کمدی سبک انجام دهم اما اگر هرکس می خواهد به واسطه کارهایی که کردم من را خالتور بداند باید بگویم که من خالتور هستم و بهتر بگویم سواد خالتور بودن را دارم.

خلاصه‌ای از اظهارات سوسن پرور را بخوانید:

 

 برخی می گویند نوع کمدی که سوسن پرور بازی می‌کند دم دستی و خالتور است. من به هیچ وجه این قضاوت در مورد کارهایم را قبول ندارم اما اگر برخی در کشور کمدی خالتور کار می‌کنند آن را هم زیر سوال نمی‌برم.

 

 گاهی اوقات برخی کلمات و واژه‌ها وقتی جداگانه استفاده می‌شوند بار معنایی خاصی را به همراه می آورند. فکر می‌کنم شاید معنای خالتور به معنای سطحی بودن باشد. شاید هجمه ها در مورد اظهار نظرم به دلیل همین بار معنایی باشد که واژه خالتور به همراه خود می آورد.

 

 شاید بعضی می‌گویند که من در آثار دم دستی بازی می‌کنم اما این را بدانید که در بسیاری از مواقع خنده دم دستی گرفتن از مخاطب کار بسیار سختی است و بازیگر باید علاوه بر بداهه قوی تبحر ویژه ای داشته باشد.

 

 از نظر من شاد کردن و خنداندن مخاطب و مردم در هر شرایطی ارزشمند است. البته این خنداندن به شرطی قابل قبول است که تمسخری در آن نباشد و هیچکس در آن سوژه خنده ما نشود. ایجاد شادی و خنده در مخاطب اگر بتوانیم حرمت انسانی را حفظ کنیم بی نهایت ارزشمند است.

 

                                                                  بیشتر بخوانید: مریم کاویانی: اهل حاشیه‌های فضای مجازی نیستم

 

 من حاضرم برای شادی مردمم هر کاری انجام دهم. اگر برخی اسم این را خالتور بودن می گذارند من با افتخار می گویم که یک بازیگر خالتور هستم.

 

 نکته جالب آنجاست که وقتی من نمایش هایلایت را کارگردانی کردم اکثراً باور نمی کردند که من این نمایش را بسته باشم. بسیاری اصلاً باور نمی کردند که من سواد داشته باشم و یا درس تئاتر را خوانده باشم.

 

 من آن آدمی نیستم که کارهای سطحی و کمدی سبک انجام دهم اما اگر هرکس می خواهد به واسطه کارهایی که کردم من را خالتور بداند باید بگویم که من خالتور هستم و بهتر بگویم سواد خالتور بودن را دارم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.