2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
رمزگشایی از تاج عتیقه و لباس عروس نوه ملکه انگلیس
یادداشت .ندا مختاری، طراح لباس عروس

رمزگشایی از تاج عتیقه و لباس عروس نوه ملکه انگلیس

مگان از تاج کویین مری بر روی تور سرش استفاده نمود تا تور بلندی که در امتداد دامن و بسیار باشکوه بود نمایی خیره کننده داشته باشد. استفاده از تاج کویین مری نشان دهنده این مطلب است که سالها این تاج در گنجینه خانواده سلطنتی نگه داشته شده است.

دوات آنلاین-بعد از پخش مستقیم مراسم ازدواج شاهزاده انگلیسی با نامزدش از چند شبکه تلویزیونی دنیا، تقریبا همه کسانی که این مراسم را دیدند آنچه توجه‌شان را جلب کرد سادگی بسیارزیاد لباس و تاج عروسی بود که مگان، عروس جدید خاندان سلطنتی انگلیس داشت.

سادگی بسیار زیاد این لباس البته از نظر من به عنوان طراح ناشی از تیزهوشی فراوان طراح آن بوده‌ است چراکه اگر لباس عروسی طوری طراحی می‌شد که به اصطلاح کار دست و زرق و برق آن زیاد بود تا این حد مورد توجه قرار نمی‌گرفت و در واقع  طراح با شنا در خلاف جهت آب توجهی را که باید برای یک عروس به دست آورد،  کسب کرد. اینکه عروس ملکه انگلیس یک لباس با ریزه‌کاری‌های بسیار زیاد و کار شده با نگین‌های خاص روی آن بپوشد آنقدر دور از انتظار نیست اما اگر او یک لباس بسیار ساده بپوشد، بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت و مردم درباره چرایی آن صحبت خواهند کرد.

                                                                  از همین کارشناس: راهنمای انتخاب لباس عروس مناسب

 

نکته دیگر طراحی این لباس آن است که طراحی بسیار ساده آن اولا این لباس را به شدت فاخر کرده  که درباره آن توضیح خواهم داد و دوم اینکه عروس را بیشتر در معرض دید و توجه قرار داده‌ است و زیبایی و شکوه عروس با این لباس به مراتب بیشتر به چشم می‌آید.

از قبل مشخص شده بود که مگان عروس شاهزاده هری قرار است یک لباس از برند ژیوانشی (Givenchy )را با طراحی کلر وایت کلر طراح بریتانیایی که سابقا مدیر اجرایی برند کلوئه(chole)بوده بر تن کند. این لباس شگفت انگیز ساده اما باشکوه و کلاسیک با یقه بسیار زیبا با آستین‌های بلند و دامنی خیره کننده و پادشاهی و دنباله‌دار بود.

مگان از تاج کویین مری بر روی تور سرش استفاده نمود تا تور بلندی که در امتداد دامن و بسیار باشکوه بود نمایی خیره کننده داشته باشد.

استفاده از تاج کویین مری نشان دهنده این مطلب است که سال‌ها این تاج در گنجینه خانواده سلطنتی نگه داشته شده است.

 

                                                              در همین رابطه: عروسی نوه ملکه انگلیس ۴۲.۸ میلیون دلار هزینه داشت

 

از نوامبر سال گذشته که خبر نامزدی این زوج جذاب اعلام شد شایعات بسیاری در خصوص برند لباس عروس طرح شده بود که نهایتا با همکاری تنگاتنگ کلر و مگان این لباس حماسی و با شکوه در آتلیه برند ژیوانشی پاریس که از سال ۱۹۵۲ تاسیس شده است خلق شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.