2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
 پسرنوجوان    چگونه به حمل مواد مخدر متهم شد؟

پسرنوجوان چگونه به حمل مواد مخدر متهم شد؟

پسر نوجوانی که با پاپوش داماد عمویش متهم به حمل و نگهداری یک کیلوگرم شیشه شده‌ بود با رای دادگاه تبرئه شد.

دوات آنلاین- پسر نوجوانی که با پاپوش داماد عمویش متهم به حمل و نگهداری یک کیلوگرم شیشه شده‌ بود با رای دادگاه تبرئه شد.

به گزارش خبرنگار دوات آنلاین متهم که نوجوانی 16 ساله است و در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد، یک سال قبل در جاده رودهن دستگیر شد و ماموران همراه وی یک کیلوگرم شیشه پیدا کردند.

 

او امروز در جلسه محاکمه اتهام نگهداری مواد را رد کرد و گفت: من این اتهام را قبول ندارم و اصلا در جریان این مساله نبودم.

 

متهم گفت: چند سال قبل مادرم را از دست دادم و با پدرم زندگی می‌کردم و رابطه خوبی هم با خانواده پدری داشتیم. روز حادثه دخترعمویم تماس گرفت و به من گفت با شوهرش به خانه ما می‌آید تا با هم پیش فامیل برویم. من هم قبول کردم. دخترعمویم و شوهرش با هم آمدند و سوار ماشین شدیم و حرکت کردیم. در راه ایست بازرسی بود. ماموران به ماشین ما شک کردند. شوهر دخترعمویم بسته‌ای را به بیرون از ماشین پرت کرد. ماموران متوجه شدند و ما را تعقیب و متوقف کردند. زمانی که شوهردخترعمویم بازداشت شد ادعا کرد بسته مال من بود. درحالیکه من اصلا نمی‌دانستم درون بسته چیست و از کجا آمده‌ است. ماموران من را پیش بازپرس بردند. در انجا توضیح دادم که بسته به من مربوط نمی شود و من اصلا نمی دانم این بسته از کجا آمده‌ است. هرچند همانجا گفتم که این بسته مال من نبود اما بازپرس حرفم را قبول نکرد.

 

متهم گفت: من از کودکی مادر نداشتم و با پدرم زندگی می‌کردم. تنهایی زیاد من باعث شده‌ بود همیشه رویای پیشرفت داشته باشم و دلم می‌خواست درس بخوانم و شغلی پیدا کنم که بتوانم خانواده‌ای پرجمعیت برای خودم درست کنم چون می‌ترسیدم تنها بمانم. بعد از بازداشت هم دست از رویایم برنداشتم و حالا هم در کانون درس می‌خوانم و حتی توانستم دیپلم بگیرم و می‌خواهم درسم را ادامه بدهم. من آدم خلافکاری نبودم و نیستم و اصلا هم آن بسته را ندیدم به من اتهام اشتباه زدند.

با توجه به انکارهای متهم و بررسی سوابق تحصیلی و خانوادگی او قضات گفته‌های او را قبول و حکم بر برائت پسر نوجوان صادر کردند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.